۰
يکشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۰

روحانی امکانات را به اهواز گسیل کند

نماینده مردم اهواز در مجلس با تاکید بر این که در استان خوزستان امکانات کافی وجود ندارد بیان کرد: از رئیس جمهور می‌خواهم تا نسبت به گسیل امکانات به استان اقدام کند.
نماینده مردم اهواز در مجلس با تاکید بر این که در استان خوزستان امکانات کافی وجود ندارد بیان کرد: از رئیس جمهور می‌خواهم تا نسبت به گسیل امکانات به استان اقدام کند.
به گزارش ایسنا، علی ساری در جلسه علنی امروز مجلس در جریان بررسی جزئیات سیل در استان‌های کشور بیان کرد: ماشین آلات سنگین به میزان کافی وجود ندارد. متأسفانه در روستاهایی که با سیل درگیر هستند و احتمال سیل در آنها وجود دارد به اندازه کافی ماشین آلات نیست. رهاسازی آب در شرایط امروز اشتباه است. بنده از آذر ماه پیگیر هستم و اکنون باید پرسید که چرا تا اسفند ماه رهاسازی آب انجام نشده است؟
نماینده مردم اهواز در مجلس تصریح کرد: اگر ماشین آلات سنگین وجود ندارد چرا به رئیس جمهور و معاون اول ایشان اعلام نمی‌شود. در خصوص لایروبی رودخانه‌های استان رئیس مجلس گفته‌اند که نمایندگان اهواز چه زمانی به دنبال لایروبی بوده اند. باید بگویم در حضور وزیر نیرو این موضوع اعلام شده و حتی یک شرکت هلندی نیز به ایران آمد اما اجازه این کار را ندادند.
وی در ادامه تاکید کرد: عده‌ای در تضعیف مجلس گام بر می‌دارند. در صورتی که ایجاد سیل بند و لایروبی از وظایف وزارت کشور است. آیا به یاد دارید که ما نمایندگان در خصوص عملکرد آنها اعتراض کردیم؟
وی افزود: آقای رئیس جمهور فرمودند که ضرر به مزارع و منازل مردم را جبران می‌کند اما ما اکنون به دنبال جبران خسارت نیستیم. ستاد مدیریت بحران استان بگوید آیا توانسته چادر برای همه تهیه کنند؟ آیا تهیه مواد غذایی کار سختی است؟ در سال ۸۴ دبی رودخانه ۳۴۰۰ متر مکعب بر ثانیه بوده است اما امروز با ۲۸۰۰ متر مکعب بر ثانیه رودخانه لبریز شده است.
وی در پایان بیان کرد: از ریاست جمهور می‌خواهم که نسبت به گسیل امکانات به استان اقدام کند. در استان امکانات وجود ندارد. از نمایندگان تقاضا دارم در هر شهری که هستند نسبت به گسیل امکانات به صورت خودجوش به استان اقدام کنند.
کد مطلب: 105563
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *