۰
يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۰۵

هدایتی از گهر رو گرداند

مدیر عامل استیل آذین گهر لرستان از انصراف حسین هدایتی از سرمایه‌گذاری در این تیم خبر داد.
هدایتی از گهر رو گرداند
رضا آیت‏‌الله‌زاده با اعلام این خبر افزود: به دلیل مصاحبه شبنه‌شب آقای قائدرحمت، نماینده مردم دورود در مجلس شورای اسلامی، آقای هدایتی گفتند که ضرورتی ندارد با این شرایط تیمداری کنند.

وی ادامه داد: وقتی نمی‏توانیم در اسم تیم و میزبانی دخالت کنیم چه لزومی دارد هزینه کنیم و با این شرایط هدایتی انصراف داده است.

آیت‏‌الله‌زاده با بیان اینکه اردوی کردان کرج را منحل کرده‏‌است، اضافه کرد: ما می‏‌گوییم چون استادیوم دورود آماده نیست، بازی‏‌ها را در خرم‌‏آباد برگزار کنیم آیا این چیز غیرمنطقی است؟ چرا باید از وجود هواداران و امتیاز میزبانی بی‏‌بهره باشیم و در استان دیگری بازی کنیم؟!

مدیر عامل سابق کوثر لرستان تاکید کرد: وقتی می‏‌گویند اسم تیم باید گهر باشد و بازی‏‌ها فقط در دورود یا کرج برگزار شود، خودشان بیایند و تیمداری کنند. با این اوصاف آقای هدایتی نمی‏تواند و این نتوانستن جرم نیست!

وی در پاسخ به سوالی که اگر قبول کنند بازی‏‌ها در خرم‏‌آباد برگزار شود، از تصمیم خود برمی‏گردند یا خیر؟ گفت: بستگی به نظر آقای هدایتی دارد. ایشان ۱۰ روز آمده و دارد هزینه می‏‌کند و شادابی ایجاد کرده و درست نیست اینگونه با او رفتار کنند. یکی از چهار مربی برتر کشور به تیم آمده و با این کار ریسک بزرگی کرده اما به خاطر مردم فوتبال دوست لرستان دست به این کار زده تا شادابی دوباره به این استان برگردد.

آیت‏‌الله‌زاده در پایان عنوان کرد: گفته‌‏های مسوولان دورودی با هیچ منطقی جور در نمی‏‌آید و نمی‏دانیم باید چه کار کنیم اما در این بین فقط نماینده لرستان ضرر می‏کند و آقایان باید پاسخگو باشند.
کد مطلب: 10561
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *