۰
دوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۱

برخی کاندیداها بی‌اخلاقی می‌کنند

دبیر فدراسیون کشتی با بیان اینکه هیچ منع قانونی برای ادامه سرپرستی بنی‌تمیم در این فدراسیون علی‌رغم کاندیداتوری وی در انتخابات وجود ندارد،گفت: برخی کاندیداها بی‌اخلاقی می‌کنند.
دبیر فدراسیون کشتی با بیان اینکه هیچ منع قانونی برای ادامه سرپرستی بنی‌تمیم در این فدراسیون علی‌رغم کاندیداتوری وی در انتخابات وجود ندارد،گفت: برخی کاندیداها بی‌اخلاقی می‌کنند.
رضا لایق در گفت و گو با ایسنا، درباره مطرح شدن بحث‌هایی مبنی بر چرایی ادامه سرپرستی حمید بنی تمیمدر فدراسیون کشتی علی‌رغم کاندیداتوری در انتخابات این فدراسیون اظهار کرد: هیچ منع قانونی برای ادامه کار بنیتمیم به عنوان سرپرست وجود ندارد. تا این لحظه اسامی نهایی کاندیداهای تأیید صلاحیت شده اعلام نشده و هیچکدام از کاندیداها کار تبلیغاتی خود را آغاز نکرده‌اند.بنی‌تمیم نیز هیچ کار تبلیغاتی انجام نداده و فقط در حال انجام امور فدراسیون است. بنی‌تمیم حق امضا دارد و بسیاری از موارد مالی باید با امضای او انجام شود.
دبیر فدراسیون کشتی افزود: مطمئن باشید فدراسیون کشتی به هیچ عنوان از کسی جانب داری نمی‌کند و پس از تأیید صلاحیت‌ها که معمولاً دو هفته تا برگزاری انتخابات به طول می‌انجامد تلاش می‌کنیم در جهت برگزاری انتخابات عادلانه و به دور از هر گونه حواشی عمل کنیم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد در صورت تأیید نهایی حمید بنی تمیم برای حضور در انتخابات، وی از سرپرستی فدراسیون کشتی کناره گیری کند، گفت: فکر نمی‌کنم کناره گیری کند و تنها امکان دارد چراغ خاموش جلو برود، به این معنا که کارهای که در فدراسیون انجام می‌شود انعکاس زیادی پیدا نکند.
دبیر فدراسیون کشتی با انتقاد از برخی بی‌اخلاقی‌ها گفت: متأسفانه مباحث اخلاقی در خانواده کشتی کم‌رنگ شده و برخی افراد به جای دادن برنامه در جهت تخریب دیگران کار می‌کنند که این در قاموس و مرام کشتی نیست. ما باید نشان دهیم در یک رشته پهلوانی متفاوت از دیگر ورزش‌ها هستیم و اخلاق را سرلوحه کارهایمان قرار دهیم. البته شاید کاندیدایی مستقیماً این کار را نکند اما نزدیکان و یا طرفداران یک سری افراد دست به تخریب دیگران بزنند که این کار درستی نیست.
لایق در ادامه گفت و گو با ایسنا درباره حضور محمدرضاآذرشکیب آزادکار سنگین کار ایران در تیم ملی آذربایجان و اینکه او عنوان کرده به دلیل دوری چند ساله از تیم ملی ایران نیازی به رضایتنامه فدراسیون کشتی نداشته است، خاطر نشان کرد: هر کشتی گیری ایرانی که صاحب مقام باشد و یا نباشد از طرف فدراسیون کشتی مجوزی برای تابعیت کشور دیگر نخواهد گرفت. فدراسیون کشتی به هیچ عنوان به هیچ کشتی گیری برای اینکه به تابعیت کشوری دیگر دربیاید مجوز نمی‌دهد و این افراد بصورت شخصی برای گرفتن تابعیت اقدام کرده‌اند.
دبیر فدراسیون کشتی در ادامه درباره اعتراض محمد جواد ابراهیمی و مسئولان کشتی مازندران به انتخاب علیرضا کریمی به عنوان نماینده وزن ۹۲ کیلوگرم ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا بدون حضور در هیچ رویداد گزینشی گفت: کادر فنی تیم ملی پس از ارزیابی‌های که صورت داده علیرضا کریمی را به عنوان نماینده ایران در این رقابت‌ها انتخاب کرده بالاخره نظر کادر فنی برتری دارد چرا که آنها در این باره مسئولیت دارند و پس از بررسی همه جوانب نسبت به انتخاب نفرات تیم ملی در هر رویدادی اقدام می‌کند ضمن اینکه ابراهیمی در جام تختی دوم شود و اگر هم اعتراضی باشد باید از سوی نفر اول جام تختی صورت گیرد.
هر کدام از این کشتی گیران به یک مسابقه اعزام شدند یکی به امیدهای آسیا و یکی به جام جهانی و حالا قرار است کریمی به مسابقات آسیایی برود.
وی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال تجدیدنظر در اینباره وجود دارد یا خیر خاطر نشان کرد: تا این لحظه نظر کادر فنی اعزام علیرضا کریمی به رقابت‌های آسیایی است.
کد مطلب: 105630
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *