۰
يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۰۵

انتقاد نمایندگان مازندران از دولت

نماینده مردم ساری با انتقاد از بی توجهی دولتی ها به آسیب دیدگان سیل اخیر مازندران گفت: دوستان به رئیس جمهور تذکر بدهند که تفاوتی میان مردم کشور نیست
 پیش از پایان جلسه علنی امروز مجلس دو تن از نمایندگان استان مازندران در نطق های خود به وظایف دولت در خصوص رسیدگی به سیل زدگان اخیر این استان و پرداخت خسارت های ناشی از این اتفاق به مردم مازندران تاکید کرد.

امامی نماینده گرگان با بیان اظهار تاسف از بروز سیل اخیر در این استان و همچنین ابراز همدردی با مصیبت دیدگان و خسارت دیدگان این اتفاق گفت: ما علاوه بر کمک های مردمی ، منتظر کمک های مسئولان نیز هستیم دولت باید به تکالیف قانونی خود برای رسیدگی به خسارت دیدگان اقدام نماید.

در ادامه دامادی نماینده ساری نیز اظهار داشت: در سیل قبلی نیز ما نامه ها و پیگیری هایی را انجام دادیم اما به نتیجه نرسیدیم.

وی با بیان اینکه از این به بعد باید در نامه هایمان یک رونوشت هم برای خدا بنویسیم گفت: سه هفته است که از آقای مرادی برای بودجه مربوط به خسارات بلایای طبیعی پیگیری هایی را می کنیم اما ایشان به ما وقت نمی دهند.

امامی با بیان اینکه مگر مازندران تنها مکانی برای تفریح است، از رسانه ها نیز به خاطر نپرداختن به این موضوع و کشته شدن ۸ نفر در این سیل انتقاد کرد و گفت: دوستان به رئیس جمهور تذکر بدهند که تفاوتی میان مردم کشور نیست و همان طور که به عزیزان ما در آذربایجان رسیدگی می شود به سیل زدگان مازندران نیز باید رسیدگی شود.

در پایان جلسه ابوترابی نیز با ابراز همدردی نسبت به خسارت دیدگان و خانواده جان باختگان سیل مازندران گفت: دولت باید اقدام لازم را برای کمک به آسیب دیدگان انجام دهد.
کد مطلب: 10575
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *