۰
يکشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۴

برخی مدیران وزرا را مدیریت می‌کنند

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیران بیان کرد: مدیریت نشوید. برخی معاونین و مدیران شما را مدیریت می‌کنند.
نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیران بیان کرد: مدیریت نشوید. برخی معاونین و مدیران شما را مدیریت می‌کنند.
به گزارش ایسنا، یعقوب شیویاری نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی علنی امروز مجلس با اشاره به اقدام خصمانه آمریکا در خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: سپاهیان عزیز مطمئن باشید عزت و اقتدار شما بییش از پیش خواهد بود و این تصمیم حقیرانه و این کوته‌نظری ترامپ موجب اقتدار بیشتر شما در اقصی نقاط جهان به ویژه در جهان اسلام شد.
وی در تذکری به رییس جمهور، بیان کرد: بارها این موضوع را در تذکرات کتبی بیان کردم. ما مکاتبات و جلسات متعددی در خصوص فرمانداری شدن شهر ترکمنچای داشته‌ایم. در دولت‌های قبل از انقلاب و نیز در دولت‌های بعد از انقلاب متاسفانه این شهر مظلوم واقع شده است. باید در این خصوص عاجلا اقدام شود.
نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر نیرو، اظهار کرد: شما شاهد میزان اهمیت سدها در سیل‌های اخیر بودید. شایسته است در خصوص آبگیری سد شهریار که نزدیک به ۲۰۰۰ میلیارد تومان با مبلغ این دوره هزینه شده است و ۱۰۰ درصد در حوزه سازه‌ای تکمیل شده است اقدام عاجل انجام شود. همچنین در خصوص آبگیری سد میانه که باید آب شرب میانه را تامین کند اقدام شود.
شیویاری در تذکری به وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: امروز خدمت شما بودم و شما شاهد تصاویری از وضعیت راه‌های روستایی و شهری میانه بودید. دستور دهید در خصوص مشکلات حوزه راه و شهرسازی میانه اقدام عاجل شود.
وی در پایان تاکید کرد: وزیران محترم مدیریت نشوید برخی معاونین و مدیران قصد دارند شما را مدیریت کنند. خود مدیریت کنید تا امور وزارتخانه‌ها به خوبی پیش برود.
کد مطلب: 105962
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *