۰
دوشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۹

هدف کلوپ برای لیورپول در این فصل

سرمربی تیم فوتبال لیورپول هدف جدیدی برای تیمش ترسیم کرد و خواستار رسیدن تیمش به ۹۷ امتیاز شد.
سرمربی تیم فوتبال لیورپول هدف جدیدی برای تیمش ترسیم کرد و خواستار رسیدن تیمش به ۹۷ امتیاز شد.
به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، در ادامه دیدارهای هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس دو دیدار برگزار شد که در یکی از بازی‌ها لیورپول در خانه با ۲ گل چلسی را شکست داد. ابتدا سادیو مانه توانست با ضربه سر دروازه چلسی را باز کند و سپس نوبت به محمد صلاح رسید تا با ضربه‌ای زیبا و مهارنشدنی گل دوم تیمش را به ثمر رساند.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول که تیمش رقابت سختی باسیتی بر سر عنوان قهرمانی دارد بعد از این دیدار گفت: برای ما تنها چیزی که اهمیت دارد این است که بتوانیم تا جایی که ممکن است امتیازات را به دست بیاوریم. اگر ۵ دقیقه قبل از بازی می‌فهمیدیم سیتی شکست خورده است، این بازی برای ما سخت‌تر هم می‌شد و هیچ فایده‌ای برای ما نداشت چون تمرکز تیم ما از بین می‌رفت. الان چند امتیاز داریم؟ ۸۵ امتیاز؟ خب چهار دیدار هم تا پایان فصل باقی مانده است و باید تلاش کنیم تا در پایان فصل به ۹۷ امتیاز برسیم. اگر با این شرایط قهرمان نشدیم در عوض عالی بودیم و دیگر نمی‌توان چیزی را تغییر داد. ما باید کاری که پیش روی خودمان است را انجام دهیم.
لیورپول در هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس باید در زمین کاردیف به میدان برود که خطر سقوط به دسته پایین‌تر را حس می‌کند و منچسترسیتی نیز در خانه به دیدار تاتنهام خواهد رفت.
سرمربی آلمانی لیورپول در ادامه درباره بازی با پورتو گفت: الان باید تمام تمرکز خودمان را معطوف به دیدار با پورتو کنیم. آن‌ها دو بازیکن اصلی خودشان چون هکتور و په په را در اختیار دارند که می‌توانند برای‌شان به میدان بروند. باید بتوانیم از برتری ۲ بر صفر در بازی رفت مراقبت کنیم و بتوانیم پورتو را شکست دهیم.
کد مطلب: 106016
برچسب ها: تیم ملی فوتبال
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *