۰
يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۵۱
در پرواز پهباد ایرانی بر فراز اسراییل؛

وحيدي حزب الله را محق دانست

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح پرواز پهپاد حزب‌الله بر فراز سرزمین‌های اشغالی را حق طبیعی آنان خواند و درباره ایرانی بودن این پهپاد و نیز میزان استمرار حمایت‌های تهران گفت: هرآنچه در اختیار داریم در زمان خود برای دفاع از امت و سرزمین‌های اسلامی مورد استفاده قرار می‌دهیم.
سردار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه افتتاح ۸ واحد تولیدی جدید در حوزه مواد منفجره و پیشرانه با اشاره به دستاورد اخیر حزب‌الله گفت: پرواز پهپاد حزب الله لبنان بر فراز اراضی اشغالی، نشان از سستی و ضعف آن چیزی است که رژیم صهیونیستی به آن گنبد آهنین می‌گوید.

وی این اقدام حزب الله را گوشه‌ای از توانمندی اسلام دانست و افزود: هرآنچه در این مدت، با عنوان گنبد آهنین فضای دفاعی رژیم صهیونیستی بیان می‌شد با این اقدام فروپاشید و مشخص شد رژیم صهیونیستی نمی‌تواند از خشم امت اسلام درامان باشد.

وحیدی تاکید کرد: در این مسئله رژیم صهیونیستی که توانمندی‌های خود را بر مبنای توان نظامی به دیگران القاء می‌کرد، شکست خورد و این القائات نیز فروریخت و دیگر نمی‌تواند به امت‌های اسلامی زور بگوید و سلطه‌گری خود را اعمال کند.

وزیر دفاع افزود: این دستاورد به برکت مقاومت اسلامی و حرکت عزتمندانه جمهوری اسلامی ایران است.

وحیدی گفت: باوجود تجاوزهای مکرر رژیم صهیونیستی به آسمان لبنان، ما پرواز پهپاد حزب الله لبنان بر فراز سرزمین‌های اشغالی را حق طبیعی آنان می‌دانیم.

وی افزود: حزب الله لبنان با این اقدام نشان داد که می‌تواند برای روزهای مبادا به طور کامل آماده باشد و ضرب شست لازم را در برابر هرگونه تخطی رژیم صهیونیستی با قوی‌ترین اقدام، پاسخ دهد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درباره ایرانی بودن این پهپاد و نیز میزان استمرار حمایت‌های کشورمان، گفت: توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران بسیار بالاست و در اختیار و خدمت امت اسلامی است.

وحیدی در پایان افزود: هرآنچه در اختیار داریم در زمان خود برای دفاع از امت و سرزمین‌های اسلامی مورد استفاده قرار می‌دهیم و این امری طبیعی است.
کد مطلب: 10604
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *