۰
دوشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۴

گاف دادن تخصص لیورپول نیست

چلسی ها امیدوار بودند تا با تکرار بازی سال 2014 مقابل قرمزها که موفق شده بودند با 2 گل امیدهای حریف را برای فتح قهرمانی لیگ برتر ناامید کنند، بار دیگر آنفیلد را در سکوت فرو ببرند.
چلسی ها امیدوار بودند تا با تکرار بازی سال 2014 مقابل قرمزها که موفق شده بودند با 2 گل امیدهای حریف را برای فتح قهرمانی لیگ برتر ناامید کنند، بار دیگر آنفیلد را در سکوت فرو ببرند.
به گزارش ایرنا، شبکه تلویزیونی ای اس پی ان روز دوشنبه نوشت: ضربه سر «سادیو مانه» به همراه شوت سرکش «محمد صلاح» در نیمه دوم کافی بود تا لیورپول آبی های لندن را در آنفیلد مقهور کند؛ چلسی ها امیدوار بودند تا با تکرار بازی سال 2014 مقابل قرمزها که موفق شده بودند با 2 گل امیدهای حریف را برای فتح قهرمانی لیگ برتر ناامید کنند، بار دیگر آنفیلد را در سکوت فرو ببرند.
در جران آن بازی خاطره انگیز، دمبابا موفق شد با استفاده از اشتباه فاحش کاپیتان اسبق لیورپول کار قرمزها را تمام کند.
در نیمه دوم بازی شب گذشته نیز آبی ها در حرکتی مشابه موفق نشدند تا ضد حمله ای را که روی اشتباهی مشابه ای از سوی «اندی رابرتسون» تدارک دیدند، تبدیل به گل کنند و کلوپ با اشاره به این صحنه تاکید کرد: حالا می توانیم سرانجام کتاب اشتباهات را ببندیم؛ اندی گاف داد و هیچ اتفاقی هم رخ نداد بنابراین می توان گفت که گاف دادن در بازی های بزرگ تخصص لیورپول نیست.
وی ادامه داد: به کاری که بازیکنانم در زمین انجام دادند افتخار می کنم و جو ورزشگاه را بی نهایت دوست داشتم؛ کاری که هوادران انجام دادند شگفت انگیز بود؛ هیچکس روی پایش بند نبود؛ بیایید این کار را در چند بازی باقی مانده هم تکرار کنیم و ببیینم در نهایت چه چیزی به دست می آوریم.
سه روز پس از اینکه گروهی از هواداران چلسی با انتشار ویدئویی در فضای مجازی توهین نژادپرستانه علیه «محمد صلاح» سر داده و او را «بمب گذار و انتحاری» خواندند؛ ستاره مصری با یک شلیک استثنایی پای چپ از فاصله ای دور، قلب هواداران تیم اسبقش را نشانه گرفت.
لیورپولی ها هم اکنون با 2 امتیاز اختلاف نسبت به منچسترسیتی در رتبه نخست جدول رده بندی لیگ برتر جزیره قرار دارند و این در حالی است که شاگردان «پپ گواردیولا» این فرصت را دارند تا با پیروزی در بازی معوقه خود، بار دیگر به صدر جدول باز گردند.
کلوپ به رغم آگاهی از این موضوع که تیمش کنترل قهرمانی را در دست ندارد، همچنان مصمم است تا اتفاقاتی که در ورزشگاه اتحاد رخ می دهد، تمرکز وی را بر هم نزند.
وی در این باره تصریح کرد: اگر برای مثال سیتی یک بازی را واگذار کند و ما این موضوع را 5 دقیقه مانده تا پایان بازی خودمان متوجه شویم؛ هیچ کمکی به ما نخواهد کرد؛ در واقع شما در چنین شرایطی تمرکز خودتان را از دست می دهید در صورتی که کاری که ما در برهه حساس کنونی باید اجام دهیم این است که تا جایی که می توانیم امتیازهای باقی مانده را جمع کنیم و این بدان معنا است که پس از پایان این چهار دیدار باقی مانده به امتیاز 97 برسیم.
کد مطلب: 106061
برچسب ها: لیورپول
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *