۳
۳
يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۴۰

ای کاش به دیدار ملی پوشان نمی رفتی آقای احمدی نژاد!

ای کاش به دیدار ملی پوشان نمی رفتی آقای احمدی نژاد!

روز یکشنبه هفته جاری احمدی نژاد رئیس جمهور کشور به طور سر زده وارد کمپ تیم ملی شد و با سرمربی و بازیکنان گفتگو کرد.
به گزارش پایگاه خبری فریادگر، وی دراین دیدار به مسایلی اشاره کرد که در این مقطع زمان به جای ایجاد آرامش قطعا تیم ملی را به حاشیه بیشتر خواهد برد چرا که بعد از نتایج خوب ورزشکاران در مسابقات المپیک و پارالمپیک، انتقادات زیاد از مبالغ بالای قرارداد برخی از فوتبالیست ها با واکنش برخی از بازیکنان تیم ملی همراه شد و آنها تصمیم گرفتند که دیگر مصاحبه و گفتگویی با رسانه ها نداشته باشند تا اینکه بعد از شکست تیم ملی به لبنان هجمه حملات به بازیکنان دو چندان شد. اما سرانجام مدتی پیش بازیکنان به اشتباه خود پی برده و با صدور بیانیه ایی اعلام کردند که در بازی های آینده تیم ملی جبران مافات خواهند کرد تا اینکه روز یکشنبه شاهد حرف هایی از زبان رئیس جمهور بودیم که تعجب برانگیز بود.
احمدی‌نژاد در دیدار با ملی پوشان گفت: " من اگر فوتبالیست بودم به هیچ عنوان به صحبت رسانه‌ها توجه نمی‌کردم، نه روزنامه می‌خواندم و نه تلویزیون نگاه می‌کردم و خیلی راحت کار خودم را انجام می‌دادم. چند نفر بیکار نشسته‌اند و به ما می‌گویند چه کاری انجام بده و چه کاری انجام نده، آنها فکر می‌کنند اگر به ما مسئله‌ای را نگویند اتفاق‌ خاصی می‌افتد. خیلی از مطالب ارزشی ندارد اما برخی‌ها می‌خواهند به ما خط بدهند که اینطوری کار کنید. فرد دلسوز کم داریم و برخی‌ها به دنبال منافع ملی نیستند بلکه شلوغ‌کاری را دوست دارند."
احمدی‌نژاد عنوان کرد: "آقای کی‌روش از من پرسید که باید جای شما چه کسی را بازی دهم که من می‌گویم باید دو تیم کامل را آماده کنید تا من بازی نکنم و به جای من به آنها بازی بدهید. باید در این شرایط همه به هم کمک کنیم."
رئیس جمهور اظهار داشت: "نسل حال حاضر فوتبال ما نسل بسیار خوبی است و قطعاً می‌تواند فوتبال ما را رو به بالا بکشد. هجمه‌ای را در مواقعی علیه تیم ملی دیدم که اصلاً درست نبود. کمی حاشیه‌ها زیاد شد و همین موضوع باعث شد فوتبال ما دچار مشکل شود. باید این مسائل از بین برود".
دراین باره باید به آقای احمدی نژاد بگوییم بر فرض اینکه در میان اهالی رسانه چند آدم بیکار هم وجود داشته باشد که به دنبال شلوغ بازی باشند ولی آیا همه اهالی رسانه و مطبوعات اینگونه هستند که جنابعالی از بازیکنان می خواهید که به هیچ رسانه ای توجه نداشته باشند؟ آقای احمدی نژاد شما خود بهتر از همه آگاهی دارید که همین بازیکنان تیم ملی با حمایت رسانه ها و مطبوعات موفق شده اند مراحل ترقی را طی کنند و حال که به افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی نائل شده اند باید همه مسایل و گذشته خود را به فراموشی بسپارند ؟ آیا خود جنابعالی که با رای مردم بر مسند ریاست جمهوری تکیه زده اید باید نسبت به افکار عمومی و خواسته های مردم که رسانه ها منعکس کننده ان هستند بی توجه شوید؟ آقای احمدی نژاد؛ شما که از پتانسیل و توانایی های بالای نسل فعلی فوتبال خبر دادید به ما پاسخ دهید که با این ظرفیت های بالا حق فوتبال کشور شکست در مقابل تیم ملی لبنان یا تساوی مقابل تیم ملی قطر در استادیوم آزادی است؟
به هر حال در آستانه بازی تیم ملی کشورمان با تیم ملی کره جنوبی قرار داریم وشرایط طوری است که همگان باید برای پیروزی در این دیدار تلاش و کمک کنیم و نمی توان بیشتر از این سخن گفت. فقط ای کاش جنابعالی بی خیال دیدار با ملی پوشان می شدید؛ همین!

کد مطلب: 10615
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


محمد علی دارایی
واقعا که همه چیز این مملکت به همه چیزش میآید !!!!! .... جای تاسف دارد
ای بابا فقط زورتون به احمدی نژاد رسیده جرات دارید حرفهای دیگران را نقد کنید. راست میگه دیگه بره میگید چرا رفتی؟ نره میگید چرا نرفتی؟بگه بخونید میگید چرا؟بگه نخونید میگید چرا؟بابا ظلم کردن هم حدی داره.دردیزی بازه حیای گربه کجاست؟به شما هم میگن خبرنگار...
محمد
Iran, Islamic Republic of
کاملا با شما موافقم