۰
چهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۰

تلاشم قرار گرفتن در لیست تیم ملی است

ملی پوش جوان والیبال ایران گفت: سال سختی در انتظار والیبال است و برای رسیدن به المپیک تلاش خواهیم کرد.
ملی پوش جوان والیبال ایران گفت: سال سختی در انتظار والیبال است و برای رسیدن به المپیک تلاش خواهیم کرد.
به گزارش مهر، تمرینات تیم ملی والیبال در غیاب لژیونرها و با حضور جوانان در حال برگزاری است. علی اصغر مجرد بازیکن جوان شهرداری ورامین که به همراه این تیم عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر را به دست آورد با ارائه نمایش خوب در مسابقات، نظر ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی را به خود جلب کرد تا در اردوهای ملی حضور داشته باشد.
علی اصغر مجرد درباره شرایط تمرینی اردوهای تیم ملی گفت: اردوی تیم ملی حدود ۹ روز است که شروع به کار کرده و شرایط خوبی داریم. تمرینات پرفشاری پشت سر گذاشتیم، با توجه به اینکه همراه تیم شهرداری در فینال مسابقات حضور داشتم تا ۲۸ اسفند درگیر لیگ بودم، به همین دلیل با بدن تقریباً آماده در اردو حاضر شدم.
ملی پوش والیبال ادامه داد: به هر حال تمرینات اردوهای ملی همانطور که از اسمش مشخص است سخت و پرفشار خواهد بود.
وی درباره سال شلوغ والیبال و اینکه چقدر امید به قرار گیری در لیست نهایی ایگور دارد؟ گفت: سال سختی در انتظار والیبال است. تمام تلاشم را خواهم کرد تا در لیست نهایی تیم ملی باشم و سال خوبی برای تیم ملی رقم بخورد. صعود از مرحله گروهی مسابقات انتخابی دشوار است اما تلاش خواهیم کرد تا به هدفمان برسیم و توکلمان به خدا است.
مجرد درباره فصل گذشته مسابقات لیگ نیز گفت: با تیم شهرداری ورامین از مرداد ماه تمرینات را آغاز کردم که تا اسفند طول کشید. به همین دلیل فشار زیادی تحمل کردیم. فقط ۷ روز استراحت کردم و سپس وارد اردوی ملی شدم. قطعاً امسال نیز رقابت‌های لیگ با توجه به فشردگی برنامه تیم ملی پرفشار خواهد بود. تیم شهرداری هم راهی جام باشگاه‌ها شد که امیدوارم بهترین نتیجه را کسب کند.
کد مطلب: 106183
برچسب ها: والیبال مجرد
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *