۰
شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۸

تاييد سکته یکی از متهمان بانک سرمایه

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت که سکته یکی از متهمان پرونده بانک سرمایه -اعضای هیات مدیره سابق این بانک- از سوی پزشکی قانونی تایید شده است.
رییس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت که سکته یکی از متهمان پرونده بانک سرمایه -اعضای هیات مدیره سابق این بانک- از سوی پزشکی قانونی تایید شده است.
به گزارش ايسنا، احمد شجاعي با بیان این مطلب گفت: نتیجه پزشکی قانونی در مورد این فرد به مراجع قضایی اعلام شده است و مدارک پزشکی دو نفر دیگر از اعضای هیات مدیره سابق بانک سرمایه و سکته آنها نیز در حال بررسی است.
رییس سازمان پزشکی قانونی کشور نسبت به اینکه، فردی که سکته‌اش تایید شده کدام یک از سه متهم است، ابراز بی اطلاعی کرد.
براساس این گزارش قاضی مسعودی مقام رییس شعبه سوم دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی ۴ اردیبهشت ماه در حاشیه هفتمین جلسه رسیدگی به پرونده متهمین شرکت پتروشیمی در  پاسخ به این سوال که آیا حکم سه تن از مدیران بانک سرمایه اجرا شد؟ گفت: زمانی که متهمان برای اجرای حکم احضار شدند، نمی‌دانم چرا هر سه نفر همزمان سکته کردند و در بیمارستان بستری شدند.
قاضی مسعودی مقام ۲۷ اسفندماه سال ۹۷ در حاشیه پنجمین جلسه رسیدگی به اتهامات حسین هدایتی در جمع خبرنگاران در رابطه با صدور حکم مدیران بانک سرمایه، اظهار کرد: حکم ۳ نفر از اعضای هیئت مدیره بانک سرمایه یعنی علی بخشایش، محمدرضا توسلی و پرویز کاظمی صادر شده است.
وی، افزود: هر سه این متهمین به ۲۰ سال حبس، تحمل ۷۴ ضربه شلاق در انظار عمومی و محرومیت از مشاغل دولتی به طور دائم محکوم شده‌اند.
قاضی مسعودی مقام یکشنبه 25 فروردین با اشاره به قطعیتحکم صادره برای این سه نفر، در پاسخ به سوالی در خصوص معنای حکم شلاق در انظار عمومی، گفت: قانون می گوید در انظار عمومی. انظار عمومی هم تعاریف مختلفی دارد اما از نظر ما یعنی در ملاعام و انظار مردم اتفاق بیفتد.
کد مطلب: 106634
برچسب ها: سکته بانک سرمایه
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *