۰
شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۶

تابش: متاسفانه پرسپولیس مظلوم نمایی میکند

مدیرعامل باشگاه سپاهان توضیحاتی در خصوص دیدار جنجالی پرسپولیس و سپاهان ارائه کرد و گفت بازی نیمه‌نهایی جام حذفی بین این دو تیم را در اصفهان بدون هیج مشکلی میزبانی می‌کنند.
مدیرعامل باشگاه سپاهان توضیحاتی در خصوص دیدار جنجالی پرسپولیس و سپاهان ارائه کرد و گفت بازی نیمه‌نهایی جام حذفی بین این دو تیم را در اصفهان بدون هیج مشکلی میزبانی می‌کنند.
مسعود تابش، مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفت‌وگو با ایسنا در مورد حواشی بازی تیمش با پرسپولیس اظهار کرد: متأسفانه باشگاه پرسپولیس، مظلوم‌نمایی و فرار رو به جلو می‌کند، قبل از بازی و در حین بازی یک فضایی درست کردند که ۹۰ هزار نفر به صورت دسته جمعی بدترین توهین‌ها را به سرمربی ما کردند.
او ادامه داد: می‌دیدم که آقای عرب هم یک مصاحبه‌ای کردند و گفتند هواداران سپاهان درگیری را شروع کردند و همچنین گفته که به عواملش دستور داده که از هواداران سپاهان تصویربرداری کنند. من هم عواملم در تهران نبودند که این کار را بکنم. ما دو هفته قبل در اصفهان میزبان استقلال بودیم و مسابقه بدون هیچ مشکلی برگزار شد و حتی برای هواداران خود ما مشکل ایجاد شد ولی وقتی لیدر پرسپولیس قبل از مسابقه ما با تیمشان در فضای مجازی هواداران ما را تهدید می‌کند، فضای این مسابقه از همان موقع خراب می‌شود.
مدیرعامل سپاهان اضافه کرد: ما شاکی هستیم. باید بپرسم چرا در بازی‌هایی که یک طرفش پرسپولیس است این حواشی به وجود می‌آید؟ آقای عرب نمی‌شود که همه چیز در اختیار شما و طرفدارانتان باشد. ما هم هواداران زیادی داریم؛ هوادارانی که برای بازی‌های خانگی ما به ورزشگاه می‌آیند از هواداران شما در بازی‌های خانگی‌تان بیشتر است.
تابش در مورد ورود هواداران پرسپولیس به طبقه دوم ورزشگاه و جایگاه بالای هواداران سپاهان هم اظهار کرد: واقعاً نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاد. از هر کسی می‌پرسیم که چه کسی این اجازه را داد می‌گوید ما اجازه ندادیم. از سازمان لیگ هم می‌پرسیم اظهار بی‌اطلاعی کردند. واقعاً کسی جواب ما را نمی‌دهد. در بازی با استقلال و پرسپولیس، ما جایگاه بالای هواداران آن‌ها را خالی می‌گذاریم که اگر تعداد آن‌ها بیشتر شد بتوانند آن‌جا مستقر بشوند.
مدیرعامل سپاهان در مورد مصدومیت هواداران این تیم هم بیان کرد: ای‌کاش یک دوربین فیلمبرداری بود تا از راهروهای پایین جایگاه‌های هواداران ما فیلم می‌گرفت. آن‌جا غرق در خون و پر از پیراهن‌های خونی بود. من از کسانی که دیروز در ورزشگاه بودند می‌پرسم آیا فضایی که علیه سرمربی و تیم ما بود را دیدند؟ تعدادی از هواداران ما سرشان شکسته بود. تعداد هواداران مصدوم ما چند برابر مصدومان پرسپولیسی بود.
او با اشاره به مصاحبه ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که نسبت به بازی نیمه‌نهایی جام حذفی سپاهان- پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان اظهار نگرانی کرده است، گفت: آقای عرب نگران نباشند، ما آن بازی را بدون هیچ مشکلی برگزار می‌کنیم. اتفاقاً ما به هواداران پرسپولیس توصیه می‌کنیم که به ورزشگاه بیایند. ما طبق مقررات ۱۰ درصد ورزشگاه را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهیم و از لحاظ امنیتی همه مسائل را رعایت می‌کنیم و همه شرایط برای برگزاری یک مسابقه را ایجاد می‌کنیم تا بازی بدون هیچ مشکلی برگزار بشود. مطمئن باشید ما میزبان خوبی خواهیم بود.
تابش در مورد مصاحبه سیاوش یزدانی که به نوعی هواداران پرسپولیس را درباره بازی نیمه نهایی جام حذفی تهدید کرده بود، توضیح داد: ببینید بازیکنی که تیمش ۹۰ دقیقه تحت فشار است و به سرمربی‌اش ۹۰ دقیقه فحاشی می‌کنند و آن اتفاقات برای هواداران تیمش به وجود می‌آید ممکن است احساساتی شود. البته من به او تذکر دادم. او خودش هم یک مصاحبه دیگر کرد و گفت که منظورش هواداران فهیم پرسپولیس نبوده است.
او در مورد اینکه عرب گفته است از باشگاه سپاهان شکایت می‌کند هم بیان کرد: اتفاقاً ما شاکی هستیم. ما از آقای بیرانوند شکایت می‌کنیم. او بازیکن ما را هل می‌دهد اما داور حتی یک کارت زرد به او نمی‌دهد با این حال او شروع به فحاشی به بازیکن ما به زبان انگلیسی می‌کند که همه تصاویر آن را دیدند. ما از او شکایت می‌کنیم و تا آخر هم دنبالش را می‌گیریم.
تابش اضافه کرد: البته من با این حرف آقای عرب موافق هستم که گفتند باید فرهنگ‌سازی کنیم اما خود آقای عرب این گونه مصاحبه می‌کند. ما باید سعی کنیم فضا را مدیریت کنیم تا موضوع و فضا از این ملتهب‌تر نشود. باید سعی کنیم به جای این کارها فضا را تلطیف کنیم.
کد مطلب: 106646
برچسب ها: پرسپولیس سپاهان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *