۰
يکشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۷

رونق تولید بدون ناجا ممکن نیست

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد که رونق تولید بدون ناجا امکان پذیر نخواهد بود.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد که رونق تولید بدون ناجا امکان پذیر نخواهد بود.
به گزارش ایسنا، سرلشگر محمد باقری در بیست و سومین همایش فرماندهان رؤسا و مدیران ناجا که صبح امروز (یک شنبه)در مقر مرکزی ناجا برگزار شد با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام رونق تولید، اظهار کرد: در همین سال که به نام رونق تولید نامگذاری شده حقیقت این است که بدون فعالیت ناجا امکان رونق تولید در کشور وجود نخواهد داشت؛ چرا که برقراری امنیت پایدار و آرامش برای تمامی فعالیت‌ها از جمله فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی ضروری است. امنیت و ثبات برای سرمایه گذاری سبب چرخش و رونق تولید می‌شود و ناجا در این زمینه وظیفه اصلی را بر عهده دارد.
باقری با بیان اینکه نیروی انتظامی سال پر تلاشی را پشت سر گذاشته و یک ماه نخست سال جاری را نیز بسیار پرتلاش و پر مأموریت آغاز کرده است گفت: نیروی انتظامی در طرح نوروزی خود مأموریت گسترده‌ای را انجام داد. پس از آن با روحیه‌ای بالا برای مقابله با سیل وارد میدان شد و دستاوردهای خوبی نیز در برقراری امنیت و امدادرسانی داشت که اینها قابل قدردانی است.
وی با تاکید بر فرمایش فرمانده معظم کل قوا مبنی بر اینکه حرکت رو به رشد نیروی انتظامی نباید متوقف شود خاطرنشان کرد: مأموریت اربعین در سال ۹۷ به خوبی توسط مأموران پلیس مدیریت شد.
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی توطئه دشمنان و در رأس آنها دشمن خبیث بشریت آمریکا و صهیونیست‌ها را خنثی کرد گفت: آمریکایی‌ها به دشمنان گفته بودند که تابستان داغ سال ۹۷ در شرایطی آغاز خواهد شد که در زمستانش جشن کریسمس را در تهران برگزار خواهد کرد. آنها امیدوار بودند که نظام جمهوری اسلامی را از پا در بیاورند اما دیدید که توطئه‌ها چگونه خنثی شد و امنیت ما امروز پایدارتر و مستحکم‌تر از زمانی است که دشمنان این تهدیدات را مطرح می‌کردند.
باقری با بیان اینکه نباید منکر آسیب‌ها نیز شد گفت: البته آسیب‌ها و نقاط ضعفی نیز وجود داشت که باید آنها را شناسایی کرده و به فرصتی برای رشد تبدیل کنیم. توطئه‌ها یکی پس از دیگری درحال ورود هستند و این هشیاری مکرر نیروها را می‌طلبد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه تحریم‌های پی در پی و اعلام سپاه به عنوان نیروی تروریستی و پس از آن لغو معافیت‌های نفتی کشورها در خرید نفت جزو توطئه‌های اخیر دشمنان است گفت: این توطئه‌ها قطعاً ادامه خواهد داشت و ما باید در برابر آنها آماده باشیم.
باقری با بیان اینکه دشمن از مقابله نظامی با جمهوری اسلامی مأیوس شده است، گفت: به همین دلیل نیز توان خود را روی تحریم‌ها، فشارهای اقتصادی و توطئه‌های امنیتی متمرکز کرده‌اند.
باقری با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز به درختی تناور تبدیل شده است که ریشه در اعماق این خاک دارد خاطرنشان کرد: توطئه‌ها موجب وحدت مردم و نزدیکی بیشتر ملت و حکومت و همچنین هم افزایی سازمان‌ها با یکدیگر خواهد شد و مطمئن باشید که روز به روز ملت ایران پایدارتر از گذشته در صحنه حضور خواهد داشت و مأموریت‌ها را انجام خواهد داد.
باقری با تاکید بر اینکه هیچ تردیدی در استقرار این نظام الهی وجود ندارد خاطرنشان کرد: آنکه روز به روز سست‌تر می‌شود دشمنی است که در مقابل این مردم و نظام ایستادگی کرده است. در همین آمریکا هیچ فرد تحصیل‌کرده‌ای را نمی‌توان یافت که به داشتن چنین رئیس جمهوری انتقاد نکند و از او شرمنده نباشد. آمریکایی‌ها فکر می‌کنند که در مقابل اراده خداوند می‌توانند گام بردارند. در حالیکه اینگونه نیست و کشور ما به دلیل حرکت در مسیر خداوند هیچ نگرانی بابت تهدیدات و اقدامات دشمنان ندارد. چرا که هدایت و حمایت الهی پشت سر مردم ایران است.
وی اضافه کرد: خدا را شاکریم که نیروی انتظامی توانسته در برابر توطئه‌های اقتصادی، امنیتی و روانی با اشراف کاملی که دارد کارآمد و کارساز باشد و ان‌شاءالله در ادامه مجلس با موفقیت مأموریت‌های خود را انجام دهیم. ما نیز در ستاد کل نیروهای مسلح ناجا را در اولویت برنامه ریزی‌ها و تخصیص اعتبار قرار دادیم و امیدواریم که بتوانیم کمکی باشیم برای این نیرو.
کد مطلب: 106696
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *