۰
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۳۰
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس:

ماجرای استیضاح وزیر ورزش پیش نیاید

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به زمزمه استیضاح برخی وزرا از جمله وزیر جهاد کشاورزی گفت: برخی دوستان ما در مجلس کاری نکنند که ماجرای استیضاح وزیر ورزش پیش بیاید که واقعا به شأن مجلس لطمه وارد کرد.
سید علی‌محمد بزرگواری با اشاره به زمزمه استیضاح برخی وزرا از جمله وزیر جهاد کشاورزی گفت: برخی دوستان ما در مجلس کاری نکنند که ماجرای استیضاح وزیر ورزش پیش بیاید که واقعا به شأن مجلس لطمه وارد کرد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس ادامه داد: در زمینه استیضاح وزیر کشاورزی ما در کمیسیون به اتفاق بیشتر دوستان با این استیضاح مخالف هستیم و معتقدیم این کار که حق قانونی نمایندگان است در برهه کنونی کارساز نخواهد بود.

بزرگواری عنوان کرد: در سال پایانی کار دولت اگر استیضاحی صورت گیرد و سرگذشتی همانند استیضاح وزیر ورزش پیدا نکند آقایان در دولت تا سه ماه برای آن سرپرست می‌گذارند و برخی کارهای کنونی نیز مختل می‌شود و بعد از آن هم انتخابات است و چند و چند دردسر دیگر که این به صلاح کشور و مردم نیست.

وی با بیان این که باید به نظر استیضاح کنندگان نیز احترام گذاشت، افزود: استیضاح کنندگان برای خود ادله‌هایی دارند از جمله در زمینه مقدار تولیدات در این بخش و مشکلاتی که در زمینه مواد دامی و لبنی در بازار وجود دارد.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس به برخی تنگناهای اقتصادی اشاره کرد و گفت: همه مشکلات کشور مربوط به تحریم‌ها نیست بلکه بخش عمده‌ای از آن برمی‌گردد به عدم رشد در برخی حوزه‌ها که کشاورزی یکی از این بخش‌ها به شمار می‌رود.

بزرگواری در ادامه به بحث سؤال از رئیس‌جمهور پرداخت و گفت: از دو جنبه مخالف آن هستم یکی این که ممکن است همانند دفعه گذشته شأن مجلس رعایت نشود و حرف‌های آن‌چنانی زده شود و دیگر این که در هنگامه مشکلات کنونی باید از برخی نگرانی‌ها کوتاه آمد و راه تعامل را برای کمک به حل مشکلات کشور پیشه کرد.

وی از رایزنی حداد عادل برای منتفی شدن طرح سؤال از رئیس‌ جمهور خبر داد و گفت: قطعا سؤال از رئیس‌جمهور و استیضاح وزرا در برهه کنونی به صلاح نیست.
کد مطلب: 10677
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *