۰
سه شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۰

نمایشگاه عکس افغانستان درفرهنگسرای نیاوران

آیین گشایش نمایشگاه عکس افغانستان محمدموسی اکبری و فاطمه اکبری با عنوان فرهنگ، زندگی و رمضان جمعه ۲۰ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۷ در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.
نمایشگاه عکس افغانستان درفرهنگسرای نیاوران
آیین گشایش نمایشگاه عکس افغانستان محمدموسی اکبری و  فاطمه اکبری با عنوان  فرهنگ، زندگی و رمضان  جمعه ۲۰ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۷ در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی بنیاد آفرینش های هنری نیاوران این نمایشگاه به همت بنیاد آفرینشهای هنری نیاوران و موسسه‌ی فرهنگی اکو برگزار می‌شود. در این نمایشگاه آثار شاخص دو عکاس برجسته‌ی افغانستانی به نفع کودکان کار و محروم از تحصیل در مدرسه معرفت و دیه آزادی یک زندانی افغانستانی  در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.
محمد موسی اکبری به همراه دخترش فاطمه اکبری عکاسان این نمایشگاه در 75 اثر خود تلاش کرده اند به دور از هرگونه سیاه نمایی زیبایی ، فرهنگ و زندگی جاری مردم افغانستان در ماه مبارک رمضان را نشان بدهند.
محمد موسی اکبری متولد  اول حمل(فروردین) 1340 در محله (چنداول) کابل است . او در راستای معرفی کشور افغانستان به عنوان کشوری دارای پیشنه ای فرهنگی و تاریخ پر افتخار تاکنون چندین نمایشکاه انفرادی برگزار کرده است که از میان آنها می توان به  نمایشگاه (نگاه آشنا)  مرکز فرهنگی فرانسه در کابل 1385 ، نمایشگاه (عکس افغانستان) خانه فرهنگ افغانستان در برلین 1393 و نمایشگاه عکس محرمی(خورشید در قاب) فرهنگستان هنر  1393 در ایران اشاره کرد
شایان ذکر است این نمایشگاه از ۲۰ تا ۳۱ اردیبهشت در گالری شماره دوی فرهنگسرای نیاوران پابرجاست. علاقه‌مندان می‌توانند همه‌روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۲:۳۰ به فرهنگسرای نیاوران مراجعه فرمایند.
کد مطلب: 107287
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *