۰
يکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۵

الزام وزارت نفت به عرضه بنزین با کیفیت و استاندارد

وی بر ضرورت ارائه راهکارهای سازنده در راستای مقابله با تحریم نفتی کشور تاکید کرد و افزود: طی برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته در بخش نفت و گاز و پتروشیمی کشور، ارائه راهکارهای مقابله با تحریم نفتی کشور در این کمیسیون در حال بررسی است.
امیرعباس سلطانی امروز در گفت‌و‌گو با فارس در شهرکرد اظهار داشت: بررسی گزارش مسئولان وزارت نفت در رابطه با آخرین وضعیت نفت کشور یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در دستور کار کمسیون انرژی مجلس قرار دارد. 

سلطانی ادامه داد: امید می‎رود با ارائه راهکارهای سازنده و اساسی بتوان تحریم‌های نفتی را خنثی و تاثیر آن را در اقتصاد کشور بی‌اثر کرد.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین از دیگر برنامه‌های مجلس این است که وزارت نفت را ملزم کرده تا از امسال به عرضه بنزین باکیفیت و استاندارد اقدام کند.

سلطانی، کاهش آلودگی هوا را مهم‌ترین هدف از اجرای این برنامه دانست و افزود: در صورت اجرای این برنامه حجم آلودگی‌های ناشی از سوخت‌های فسیلی کم می‌شود.

وی تصریح کرد: در همین راستا با وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز در تعامل هستیم تا از ماشین آلاتی که دارای استانداردهای لازم باشند در بخش تولید و صنعت استفاده کنند.

سلطانی به بحث انرژی هسته‌ای کشور اشاره کرد و گفت: فعالیت‌های هسته‌ای کشور مطابق با استانداردهای بین‌المللی است و ما در این رابطه صداقت خود را به مجامع بین‌المللی نشان داده‌ایم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انرژی هسته‌ای امروز به اهرم فشار کشورهای غربی تبدیل شده تا با استفاده از آن آرمان‌ها و ارزش‌های کشور را تحت‌الشعاع قرار دهند این در حالی است که هیچ گاه به این اهداف شوم خود نخواهند رسید.

سلطانی خاطرنشان کرد: ایران همواره به مقررات جهانی پای‌بند بوده و در این راستا هیچ‌گاه ار بحث‌های کارشناسی شده خارج نشده است.

کد مطلب: 1074
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *