۰
پنجشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۸

هواپیمای فرانسوی، اصفهان را ترک کرد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت : هواپیمای ایرباس 340 شرکت هواپیمایی ایرفرانس پس از رفع نقص، ساعت یک و 45 دقیقه بامداد پنجشنبه اصفهان را به مقصد دبی ترک کرد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت : هواپیمای ایرباس 340 شرکت هواپیمایی ایرفرانس پس از رفع نقص، ساعت یک و 45 دقیقه بامداد پنجشنبه اصفهان را به مقصد دبی ترک کرد
به گزارش ايرنا، هواپیمای فرانسوی با 267 مسافر ساعت 19 و 25 دقیقه چهارشنبه در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان، اضطراری فرود آمد.
منصور شیشه فروش در گفت و گو با ایرنا افزود: همه مسایل و خدمات ایمنی و رفاهی برای این هواپیما و مسافران آن در مدت زمانی که در فرودگاه اصفهان مستقر بودند، فراهم و ارایه شد.
وی عملکرد سازمان هواپیمایی کشور و فرودگاه اصفهان را در ارایه خدمات به این هواپیما بسیار خوب ارزیابی و بیان کرد: فرودگاه اصفهان از اهمیت ویژه ای برخوردار و به عنوان فرودگاه ایمن و احتیاطی همه پروازهای فرودگاه مهرآباد و امام خمینی(ره) است.
شیشه فروش ادامه داد: این، نخستین مورد فرود اضطراری یک پرواز خارجی در فرودگاه اصفهان بود اما فروردین امسال نیز چند پرواز داخلی به دلیل نا مساعد بودن شرایط آب و هوایی در این مکان فرود اضطراری داشتند.
پرواز خطوط هوایی ایرفرانس با شماره AF218 روز چهارشنبه به دلیل نقص فنی در فرودگاه بین المللی اصفهان فرود اضطراری کرد و همه سرنشینان آن سالم و داخل هواپیما مستقر بودند.
فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان، فرودگاه احتیاطی همه پروازهای فرودگاه مهرآباد و امام خمینی(ره) و بیش از 60 درصد از پروازهای داخلی فضای کشور است. 
همچنین فرودگاه اصفهان معین فرودگاه های تهران و 10 استان دیگر در زمان بروز حوادث غیر مترقبه است. 
فرودگاه بین المللی شهید بهشتی در شرق اصفهان دارای 2 باند به طول چهار هزار و 397 متر و عرض 45 متر با 10 جایگاه پذیرش انواع هواپیمای مسافربری و ترمینال پروازهای داخلی و خارجی است.
 
کد مطلب: 107414
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *