۰
شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۸

هنرمندان پیشتازان همراهی با مردم هستند

سیدمحمد مجتبی حسینی، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور هنری، شامگاه جمعه 20 اردیبهشت از نمایشگاه «کیمیای مهر» در گالری شماره 1 فرهنگسرای نیاوران بازدید کرد.
هنرمندان پیشتازان همراهی با مردم هستند
سیدمحمد مجتبی حسینی، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور هنری، شامگاه جمعه 20 اردیبهشت  از نمایشگاه «کیمیای مهر» در گالری شماره 1 فرهنگسرای نیاوران بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی بنیاد آفرینش‎های هنری نیاوران، سید محمد مجتبی حسینی، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این بازدید از نمایشگاه «کیمیای مهر» که با مشایعت سید عباس سجادی مدیر عامل بنیاد آفرینش های هنری نیاوران همراه بود  در سخنانی با ذکر این مطلب که  در این نمایشگاه مجموعه‌ای از بزرگان هنرهای تجسمی با سلیقه‎های گوناگون گرد هم آمده‎اند و  مجموعه جدیدی را شکل داده اند  که قرار است عواید آن صرف  سیل زدگان و معلولان کشور شود اظهار داشت : کمتر چهره بلند آوازه‎ای در عرصه هنرهای تجسمی می‎شناسیم که اثر یا آثاری در این مجموعه نداشته باشد. هنرمندان با عنوان حساس‎ترین گروه اجتماعی همواره پیشتازان همراهی با مردم به خصوص در دشواری‎ها هستند.
وی افزود :این که گروهی از هنرمندان آثارشان را به این نمایشگاه برای کمک به سیل زدگان کشور و نیز معلولین آورده‎اند نشان‎دهنده حساسیتی است که در این قشر فرهیخته و همدل وجود دارد.
 حسینی همچنین اظهار امیدواری کرد که این نیت خیر موجب حرکات و گام‎های بلند و استواری شود و تاثیرات بیشتری در اجتماع داشته باشد.
معاون وزیر در امور هنری، در این باره که هنرمندان دیگر عرصه‎ها نیز فعالیت‎هایی در راستای کمک به هموطنان سیل‎زده داشته‎اند گفت: «از ابتدای سال تاکنون گزارش‎های متعددی دریافت کرده‎ام که کنسرت‎ها و تئاترهای متعددی بخشی از عواید خود را برای کمک به هم‎میهنان سیل‎زده اختصاص داده‎اند. هنرمندان عرصه نمایش و موسیقی نیز همین همراهی و همدلی را داشته‎اند. گزارش هایی که به دست من رسیده  نشان‎دهنده این بوده است که در مدتی که از آمدن سیل گذشته هنرمندان تمامی عرصه‎ها، از جمله موسیقی و نمایش هم بخشی از درآمدهای خود را با حسن نیت به این امر اختصاص داده اند.
گفتنی است نمایشگاه «کیمیای مهر» به نفع هموطنان معلول سیل‎زده از 20 تا 31 اردیبهشت در گالری شماره 1 فرهنگسرای نیاوران برپاست. علاقمندان می‎توانند در روزهای برگزاری نمایشگاه از ساعت 16 تا 22:30 به فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.
کد مطلب: 107490
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *