۰
دوشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۹

کشف سه محموله شکر در فارس

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس اعلام کرد که از این هفته طرح تشدید برخورد با متخلفان سابقه دار اقتصادی استان اجرایی می‌شود.
مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس اعلام کرد که از این هفته طرح تشدید برخورد با متخلفان سابقه دار اقتصادی استان اجرایی می‌شود.
‌علی مبشری در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه گزارش‌های مردمی کمک زیادی به شناسایی متخلفان توسط اداره ‎ کل تعزیرات حکومتی کرده است، گفت: با اجرای طرح فوق، صنف و یا واحد تولید و فروش افراد متخلف سابقه‌دار که مجدد اقدام به تخلف جدید کرده‌اند، با نصب پارچه تعطیل می‌شود.
وی همچنین به آغاز طرح ویژه ضیافت از ۱۰ اردیبهشت ماه اشاره و خاطرنشان کرد: ۱۲۴ اکیپ بازرسی روزانه فعال هستند و طی این مدت یکهزار و ۴۳۸ بازرسی انجام شده است.
به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس در بازرسی‌های انجام شده برای ۱۹۵ واحد متخلف پرونده تشکیل و به ۵۵۹ واحد نیز تذکر داده شده و ارزش ریالی جریمه‌های صادر شده در طرح ویژه ضیافت ۷۲۲ میلیون ریال بوده است.
وی همچنین به کشف سه محموله ۶۰، ۵۷ و ۲۵ تنی شکر طی روزهای اخیر در فارس هم اشاره و در این خصوص عنوان کرد: یکی از این محموله‌ها به قیمت بالاتر از مصوب کشوری در سایت دیوار برای فروش آگهی شده بود که پس از ورود نیروهای این اداره‌کل در قالب معامله صوری، انبار محموله مربوطه کشف و با قرار دادن آن در اختیار اتحادیه متبوع، در ردیف توزیع میان مردم به قیمت سه هزار و ۴۰۰ قرار گرفت.
مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس با بیان اینکه صدور آرای پرونده‌های تعزیرات حکومتی به روز شده است، یادآور شد: شماره ۱۳۵ مربوط به اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان و همچنین شماره ۱۲۴ مربوط به سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس آماده دریافت شکایات مردمی است.
کد مطلب: 107630
برچسب ها: قاچاق شکر فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *