۰
دوشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۲

یک پرسپولیسی، مشاور استقلال شد

مدافع اسبق تیم پرسپولیس به عنوان مشاور باشگاه استقلال در جذب مربی، فعالیت می کند و مذاکره با کاررا و سایر گزینه‌های ایتالیایی را استارت زده است.
مدافع اسبق تیم پرسپولیس به عنوان مشاور باشگاه استقلال در جذب مربی، فعالیت می کند و مذاکره با کاررا و سایر گزینه‌های ایتالیایی را استارت زده است.
به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، استقلال مذاکره با مربیان مختلف را آغاز کرده و در این راه علی خطیر به عنوان معاون باشگاه روزهای پرمشغله‌ای را سپری می‌کند. بعد از مورسیا که در الشحانیه مربیگری کرده، حالا نوبت به مذاکره با دستیاران کونته رسیده. اولی کاررا که سابقه‌ی مربیگری در یوونتوس، تیم ملی ایتالیا و اسپارتاک مسکو را در کارنامه دارد و دومی آنجلو آلسیو که او هم در چلسی کنار آنتونیو کونته فعالیت کرده است.
کاری به این نام‌ها نداریم، مسئله‌ی مهم حرکت رونالدینیویی مدیران استقلال است. آن‌ها ابتدا سراغ مربی ایرانی رفتند، سپس مذاکره با گزینه‌های اسپانیایی را آغاز کردند و حالا هم به مربیانی از ایتالیایی رسیده‌اند. درباره‌ی این چرخش عجیب حرف و حدیث فراوان است. گفته می‌شود یکی از بازیکنان سابق پرسپولیس که در اروپا بازی کرده و با فوتبال ایتالیا آشنایی کاملی دارد، در جذب مربی خارجی مشاور خطیر است و همین مسئله باعث شده تا استقلال سراغ گزینه‌هایی از این کشور برود و با آن‌ها مذاکره کند.

اینکه یکی از مدافعان اسبق تیم ملی و پرسپولیس به باشگاه استقلال مشاوره می‌ دهد و همکاری دارد، از دید هواداری در نوع خود جذاب است. بخصوص که او خود را مسئول مذاکره با کاررا معرفی کرده و استارت مذاکره را زده است. نکته‌ی جالب درباره‌ی مذاکره با کاررا اینکه پیشنهاد اولیه‌ی استقلال 400 هزار دلار  است اما کاررا حدود 4 برار این مبلغ را می‌خواهد. یعنی او با دریافت 1/5 میلیون دلار رضایت می‌دهد تا به ایران بیاید و روی نیمکت استقلال بنشیند.  
 
کد مطلب: 107653
برچسب ها: پرسپولیس استقلال
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *