۰
سه شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۸

قرار نبود «پل گیشا» برداشته شود

رییس شورای اسلامی شهر تهران از پیشنهاد ستاد شورایاری‌ها برای برگزاری انتخابات شورایاران در آخرین روز خرداد ماه خبر داد.
رییس شورای اسلامی شهر تهران از پیشنهاد ستاد شورایاری‌ها برای برگزاری انتخابات شورایاران در آخرین روز خرداد ماه خبر داد.
به‌ گزارش ‌ایسنا، محسن هاشمی در جمع خبرنگاران با بیان این که صبح امروز اساسنامه شورایاری‌ها مورد بررسی قرار گرفت و اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز پیشنهادات زیادی داشتند، گفت‌: بررسی قسمتی از این وظایف ناتمام ماند و در جلسه بعد تغییرات در اساسنامه شورایاری‌ها مورد بحث قرار گرفت.
رییس شورای اسلامی شهر تهران در مورد زمان برگزاری انتخابات شورایاری‌ها با اشاره به اینکه ۳۱ خرداد ماه زمان پیشنهادی ستاد شورایاری‌ها بود، گفت: البته باید ببینیم که آیا این آیین‌نامه‌هایی  که در حال بررسی است به‌موقع تمام می‌شود یا خیر.
وی در ادامه در مورد عملیات عمرانی در پل گیشا با بیان اینکه آن طور که من می‌دانم در گذشته قرار نبود به این پل دست بزنند و آن را بر دارند،خاطر نشان کرد: می‌بایست عملیات عمرانی به گونه‌ای پیش رود که نیازی به برداشتن پل نباشد، اما ایمنی مردم و عدم احساس خطر در اولویت قرار دارد.
هاشمی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به این که به نظر می‌رسد معاونت فنی و عمرانی تمهیدات لازم را برای عملیات اجرایی زیر گذر به نحوی دنبال می‌کند که مشکلی برای کسی ایجاد نشود، اظهارکرد: معمولا در اجرای پروژه‌های فنی ــ عمرانی از روش‌های مختلفی استفاده می‌شود و حالا باید ببینیم که شهرداری تهران برای برداشتن و یا حفظ پل گیشا چه می‌کند.
وی در پایان و در پاسخ به سوالی مبنی بر این که گفته می‌شود شهردار تهران درآمد حاصل از جرایم راهور را صرف توسعه مترو خواهد کرد، گفت‌: من در جریان دقیق این موضوع قرار ندارم و باید این موضوع به صورت دقیق‌تر بررسی شود.
کد مطلب: 107688
برچسب ها: پل گیشا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *