۰
يکشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۹

کشف محموله ۲۲۰۰ کیلوگرمی مواد

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از کشف ۲ تن و ۲۹۳ کیلوگرم مواد افیونی و دستگیری چهار سوداگر مرگ در دو عملیات جداگانه خبر داد.
فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از کشف ۲ تن و ۲۹۳ کیلوگرم مواد افیونی و دستگیری چهار سوداگر مرگ در دو عملیات جداگانه خبر داد.
به گزارش ایسنا، سردار محسن خانچرلی گفت: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر اینکه دو سوداگر مرگ قصد توزیع محموله موادمخدر دپو شده در شهرستان شهریار را دارند، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران قرار گرفت.
وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی، محل دپو موادمخدر را در این شهرستان شناسایی و پس از هماهنگی قضائی به محل اعزام شدند.
خانچرلی ادامه داد: در این عملیات، سوداگران مرگ با مشاهده پلیس به سوی آنها تیراندازی کردند که پس از مواجه با آتش پرحجم مأموران، خود را تسلیم قانون کردند.
فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به دستگیری ۲ قاچاقچی موادمخدر گفت: در بازرسی از مخفیگاه سوداگران مرگ، یک تن و ۴۸۶ کیلوگرم تریاک و ۵۶ کیلو مرفین کشف و ۴ خودرو نیز توقیف شد.
خانچرلی به عملیات دیگر پلیس استان اشاره و بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر پس از کسب اطلاعاتی مبنی بر انتقال مواد مخدر در جاده "رباط کریم – شهریار" به منظور پایش، به محور مزبور اعزام شدند.
وی ادامه داد: در بررسی‌های صورت گرفته، خودرو حامل موادمخدر که یک دستگاه پیکان وانت بود، شناسایی شد که طی عملیات تعقیب و گریز پلیس، خودرو توقیف و ۲ قاچاقچی نیز دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران ادامه داد: مأموران در بازرسی از قسمت بار خودرو ۴۶۴ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک، ۵۸ کیلوگرم هروئین، ۱۵۵ کیلوگرم حشیش، ۳۹ کیلوگرم مرفین و ۳۴ کیلو و ۸۶۵ گرم شیشه کشف کردند.
بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، خانچرلی با بیان اینکه در این دو عملیات، در مجموع ۲ تن و ۲۹۳ کیلوگرم مواد مخدر کشف و همچنین پنج دستگاه خودرو از قاچاقچیان توقیف شد، گفت: هر ۴ سوداگر مرگ دستگیر شده در بازجویی‌های پلیسی به جرم خود اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.
کد مطلب: 107966
برچسب ها: مواد مخدر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *