۰
دوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۰

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل السد قطر

سرخپوشان بدون تغییرات آنچنانی خودشان را آماده بازی با السد می‌کنند.
سرخپوشان بدون تغییرات آنچنانی خودشان را آماده بازی با السد می‌کنند.
به گزارش ایلنا، پرسپولیس در هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 21 امشب در ورزشگاه آزادی میزبان السد قطر است.
سرخپوشان در شرایطی به مصاف حریف قطری می‌روند که شانسی برای صعود به مرحله حذفی رقابت‌ها ندارند و در پایان هفته قبل مشخص شد این تیم در مرحله گروهی حذف شده است و به عبارتی این یک دیدار تشریفاتی برای شاگردان برانکو است.
با توجه به شرایط بازی حدس زدن ترکیب احتمالی پرسپولیس کار سختی است چرا که احتمال استراحت دادن برانکو به نفرات اصلی و بازی دادن به بازیکنانی که کمتر فرصت بازی در طول فصل را پیدا کرده‌اند وجود دارد ولی با توجه به اهمیت و حساسیت بازی و وجهه پرسپولیس به عنوان نایب قهرمان فصل گذشته رقابت‌های آسیایی بعید است سرخپوشان دست به چنین کاری بزنند.
اگر پرسپولیس تغییرات خاصی در ترکیبش اعمال نکند غایب سرشناسی در این بازی ندارد و همان نفرات قبلی در اختیارش هستند. در دروازه علیرضا بیرانوند بازی می‌کند و زوج جلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده در مرکز خط دفاع حاضر خواهند بود. نادری در سمت چپ و شیری در سمت راست بازی می‌کنند.
کمال کامیابی‌نیا هافبک دفاعی پرسپولیس در این بازی است و احمد نوراللهی در سمت راست ایفای نقش می‌کند.
سوی دیگر میدان شاهد حضور مهدی ترابی هستیم و یک خط جلوتر از این نفرات سیامک نعمتی به عنوان هافبک هجومی پشت دو مهاجم این تیم حاضر می‌شود.
زوج علیپور و بودیمیر هم انتخاب های احتمالی برانکو در خط حمله هستند.
علیرضا بیرانوند، جلال حسینی، مهدی شیری، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، سیامک نعمتی، ماریو بودیمیر و علی علیپور.
کد مطلب: 107986
برچسب ها: پرسپولیس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *