۰
دوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۴

چرا قرارداد ویلموتس محرمانه است؟

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: کارشناسان زیادی در فوتبال داریم، اما نمی‌دانم مهدی تاج برای انتخاب ویلموتس با چه کسی مشورت کرده است.
چرا قرارداد ویلموتس محرمانه است؟
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: کارشناسان زیادی در فوتبال داریم، اما نمی‌دانم مهدی تاج برای انتخاب ویلموتس با چه کسی مشورت کرده است.
ناصر فریاد شیران کارشناس فوتبال کشورمان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص انتخاب ویلموتس به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان بیان کرد: هنوز کارنامه‌ای از او ندیدم. ما ۸ سال در انتخاب کی روش اشتباه و پافشاری کردیم که این پافشاری از سوی شخصی بود که از دو و میدانی وارد فوتبال شده بود و قرارداد ترکمنچای با کی روش امضا کرده بود.
کمیته فنی فدراسیون چه کسانی هستند؟
کارشناس فوتبال ایران در ادامه گفت: کی روش از نظر رنکینگ وضعیت خوبی برای فوتبال ما رقم زد، اما همه می دانند که او با مساوی گرفتن در بازی با کشور‌هایی که در نقشه هم پیدا نمی‌شدند این امتیازات را برای رنکینگ بدست می‌آورد. نمی خواهم بدبینانه صحبت کنم، اما به من بگویید کمیته فنی فدراسیون فوتبال چه کسانی هستند؟ هیئت رئیسه فدراسیون نیز که همه بازنشسته هستند. من نمی خواهم بگویم که عملکرد ویلموتس به عنوان مربی بد بوده، اما برایم عجیب است که چند سال بیکار بوده و حالا مربی تیم ملی ایران شده است.

برای تاج مبلغ قرارداد ویلموتس جای نگرانی ندارد
فریادشیران در خصوص مبلغ قرارداد ویلموتس با فدراسیون فوتبال گفت: مبلغ قرارداد ویلموتس با فدراسیون مهم نیست. چرا که پول قرارداد از فیفا آمده است همان پولی که فیفا برای رشد و توسعه فوتبال ایران به فدراسیون داده تا تیم‌های پایه تقویت شوند.
پول زیادی که به مربیان خارجی می‌دهیم باید در ایران خرج شود
او درخصوص قرارداد با مربیان خارجی اضافه کرد: ویلموتس مربی جوانی است، اما چرا وقتی که فوتبال ما در لیگ برتر و لیگ ۱ ورشکسته است، خودمان را گول می‌زنیم. تیم‌هایی مثل پاس تهران و نفت تهران داشتیم که حالا نابود شده اند. تیم‌هایی که آبروی فوتبال ایران در آسیا بودند، اما حالا این تیم‌ها نابود شدند. ما به جای پرداختن به این مسائل پیش پا افتاده، با پول‌های زیاد سراغ مربیان خارجی می‌رویم.
چرا قرارداد ویلموتس محرمانه است؟
پیشکسوت فوتبال ایران در مورد صحبت‌های تاج که قرارداد ویلموتس با فدراسیون را محرمانه دانسته، عنوان کرد: مگر می‌شود که قرارداد محرمانه بسته شود؟ چرا مبلغ قرارداد ویلموتس و کی روش محرمانه شده است؟ مفاد قرارداد باید منتشر شود.
او ادامه داد: ۲ سال پیش قرارداد کی روش افشا شد حالا رئیس فدراسیون قرارداد با مربی جدید را محرمانه می‌داند. همه دنیا اینگونه است و مبلغ قرارداد مربیان و بازیکنان اعلام می‌شود.

فدراسیون پول مربیان پایه را هنوز نداده است
فریاد شیران درباره صحبت‌های روز گذشته رئیس فدراسیون افزود: تاج دیروز درباره پرداختن باشگاه‌ها به تیم‌های آکادمی صحبت کرد. من از او می‌پرسم که پول قرارداد خاکپور به عنوان سرمربی امید را پرداخت کرده است؟ پول سرمربی جوانان و نوجوانان را پرداخت شده است؟ من بار‌ها به تاج زنگ زدم و پیامک فرستادم، اما جوابی به من نداده است.
قرار بود با کروز برخورد کنند، اما به او گل دادند
فریاد شیران در خصوص نحوه برخورد فدراسیون با مربیان خارجی اظهار کرد: وقتی اوسیانو کروز رفتار بدی با یک خبرنگار داشت، تاج اعلام کرد با او برخورد می‌کند و جریمه اش خواهد کرد. اما روزی که کروز به ایران برگشت رئیس فدراسیون به فرودگاه رفت و با گل از او استقبال کرد. حالا نیز کی روش از ایران رفته، اما می‌بینید که او از فدراسیون شکایت می‌کند.
کد مطلب: 108000
برچسب ها: ویلموتس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *