کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توجه به تدابیر رهبری کلید موفقیت است

2 خرداد 1398 ساعت 8:57

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: حفظ وحدت کلمه و توجه به تدابیر رهبری در عرصه کنونی و فضای امنیتی پیچیده امروز، کلید موفقیت است.


فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: حفظ وحدت کلمه و توجه به تدابیر رهبری در عرصه کنونی و فضای امنیتی پیچیده امروز، کلید موفقیت است.
به گزارش ايسنا، دریادار حسین خانزادی چهارشنبه شب در مراسم انس با قرآن در ناوگان شمال در انزلی اظهار کرد: با نگاهی به فضای پیچیده امنیتی امروز می بینیم در روزهایی که دشمن با تمامی ابزارهای مادی خود در اطراف مرزهای جمهوری اسلامی صف کشیده، رهبر معظم انقلاب با قاطعیت می فرمایند جنگ نمی شود و این امر بیانگر اشراف رهبری به میزان بازدارندگی جمهوری اسلامی در برابر دشمنان است که در پیشانی این بازدارندگی، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی قرار گرفته اند.
وی افزود: آنچه که به عنوان بازدارندگی باید در میدان عمل در دریا در برابر گسترش دشمنان قدرتمندانه به نمایش گذاشته شود، حفظ آمادگی بیش از پیش نیروی دریایی راهبردی ارتش و نمایش قدرت ایران اسلامی در عرصه دریاست که ناوگان جنوب به خوبی در حال اجرای این وظیفه است.
دریادار خانزادی با اشاره به استقرار تجهیزات نظامی دشمنان در شمال اقیانوس هند تاکید کرد: همه این تجهیزات مختلف ، ابزار های چشم پر کن مادی هستند که دشمنان با به نمایش درآوردن آنها، سعی در ایجاد رعب و وحشت دارند.
فرمانده نیروی دریایی ارتش کشورمان به ابلاغ بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری اشاره و اضافه کرد: ایجاد تمدن اسلامی مهمترین موضوع گام دوم انقلاب است که به تاکید رهبری باید به دست جوانان این مرز و بوم تحقق یافته و این امر بیانگر ایجاد فضای اعتماد به جوانان برای تحقق این گام است.
وی با اشاره به اینکه نداجا امروز جوان ترین نیرو در مجموعه نیروهای مسلح است، افزود: پرسنل جوان نیروی دریایی باید قدر این لباس را بدانند چون تکلیف بزرگی را در گام دوم انقلاب برعهده گرفته اند.
فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اهمیت حضور در مجالس انس با قرآن تصریح کرد: انس با قرآن کریم باید در رفتار ، گفتار و کردار ما تاثیر گذار بوده و انتظار می رود پرسنل نیروی دریایی در خودشان مهارت ها و ارزش هایی را پرورش دهند که برای عهده دار شدن مسئولیت در عرصه های خطیر و مهم گام دوم انقلاب، آنان را آماده سازد.
دریادار خانزادی با تاکید بر ضرورت عمل به آموزه های قران گفت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک نظام الگو در منطقه و مجموع نیروهای مسلح نیز به عنوان نیروهای این نظام الگو ، باید با رفتار ، کردار و گفتار متاثر از آموزه های دینی، طلایه دار نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه دریا و مظهر اقتدار باشند.
بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده و ناوگان شمال نیروی دریایی و منطقه چهارم دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این شهر ساحلی مستقر است.
 


کد مطلب: 108183

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/108183/توجه-تدابیر-رهبری-کلید-موفقیت

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir