۰
سه شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۵

مردم فلسطین از سنگ به موشک رسیده‌اند

رییس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: مردم فلسطین از مبارزه با سنگ به مبارزه با موشک رسیده‌اند که این موضوع از دستاوردهای روز قدس است.
رییس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: مردم فلسطین از مبارزه با سنگ به مبارزه با موشک رسیده‌اند که این موضوع از دستاوردهای روز قدس است.
به گزارش ايسنا، سردار رمضان شریف در نشست خبری به مناسبت برگزاری مراسم روز جهانی قدس اظهار کرد: در صحنه رویارویی رژیم صهیونیستی با ملت فلسطین علیرغم استفاده آن‌ها از ظرفیت‌های منطقه‌ای و بین‌المللی اما در صحنه عمل مردم فلسطین پیروز بودند.
وی اظهار داشت: روایت ملتی که از سرزمین مادری خود رانده شده‌اند باید برای نسل جدید بازخوانی شود. جنایت عظیمی که صهیونیست‌ها برای تشکیل دولت جعلی یهود در طول ۷۰ سال گذشته انجام داده‌اند، رکورددار همه مفاسدی است که در حوزه‌ غرب آسیا در حال انجام است. بخش عمده‌ای از این فسادها ناشی از رفتاری است که صهیونیست‌ها با مردم فلسطین دارند. یک سر ریشه همه گروه‌های تروریستی به آنها بر می‌گردد. آخرین نمونه آن نیز داعش بود. آنها برای این که خود را در حاشیه امن قرار دهند، همواره گروهک‌های دست سازی را در منطقه طراحی می‌کنند.
رئیس ستاد مرکزی قدس و انتفاضه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد: اولین دستاورد روز جهانی قدس زنده نگه داشتن آرمان فلسطین است که هر ساله فرصتی را فراهم کرده مردمان منطقه را آگاه کند. جوامع انسانی و افکار عمومی، از ظلم صهیونیست‌ها و مظلومیت ملت فلسطین در چنین روزی آگاه می‌شوند. دستاورد دوم این است که در صحنه رویارویی رژیم صهیونیستی علیرغم این که صهیونیست‌ها از همه ظرفیت‌های خود استفاده می‌کنند برنده اصلی مبارزات در صحنه عمل مردم مظلوم و قهرمان فلسطین بوده است. این یک واقعیت قابل اندازه‌گیری است.
کد مطلب: 108439
برچسب ها: سنگ
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *