۰
دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۷

واکنش برخي نمایندگان به حواشی بازی ديشب

در پی حواشی دیدار شب گذشته تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و داماش گیلان در اهواز تعدادی از نمایندگان مجلس در توئیت‌های جداگانه‌ای به این موضوع واکنش نشان دادند.
در پی حواشی دیدار شب گذشته تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و داماش گیلان در اهواز تعدادی از نمایندگان مجلس در توئیت‌های جداگانه‌ای به این موضوع واکنش نشان دادند.
به گزارش ایسنا، الیاس حضرتی در ضفحه شخصی خود در توئیتر نوشت:
«اتفاقات بازی دیشب نشان از سوء مدیریت و ناتوانی مسئولان در برگزاری یک مسابقه ساده بود. قطعاً از این توهین به مردم گیلان و هواداران تیم داماش نباید گذشت و در مجلس پیگیر این موضوع خواهم شد تا با مقصران برخورد شود.»
سیده حمیده زرآبادی نیز در  صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت:
«در حالی که ۱۰ روز بیشتر از طرح استیضاح وزیر برای ضعف در مدیریت فضای ورزشگاه ها نمی گذرد، باز به دلیل بی‌تدبیری آشکار و سوء مدیریت، کام میلیون‌ها هوادار فوتبال تلخ شده است. باید منتظر استعفای کدام مسئول برای این افتضاح باشیم؟
همچنین طیبه سیاوشی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس نیز در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت:
«مدتی پیش در بازی پرسپولیس و سپاهان در تهران شاهد اتفاقاتی تاسف بار و بی نظمی های گسترده بودیم. وقوع این کوتاهی‌ها در اصفهان و اهواز نشان داد برگزاری جلسات مختلف و دادن تذکرات، بی نتیجه بوده است. اکنون نیز تقلیل این مشکلات ساختاری به قصور فردی مشکلی را حل نخواهد کرد.»
سید احسان قاضی زاده هاشمی نیز در  صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت:
«اتفاق تاریخی در بازی پرسپولیس- داماش نوبرانه جدیدی در مدیریت تاج بر فدارسیون فوتبال است که باعث آواره شدن ۴۰۰۰۰ تماشاچی که از راه‌های دور و نزدیک در گرمای اهواز به ورزشگاه آمده اند؛ شده است. ‏آقایان بفرمایند نهایتا چه کسی باید پاسخگو باشد؟»
امیر خجسته نماینده مردم همدان در مجلس نیز در  صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت:
«اخیرا حواشی و خشونت در بازی‌های فوتبال فراگیر و به شدت افزایش یافته است. علاوه بر اینکه موجب سلب امنیت جامعه است، منجر به تخریب وجهه ملت ایران نیز می گردد. لازم است وزرای محترم ورزش و کشور دلایل عدم توانایی در کنترل این حوادث را پاسخگو باشند.»
محمود صادقی، نماینده تهران نیز در مجلس در واکنش به توییت وزیر ارتباطات در مورد اتفاقات دیدار پرسپولیس با داماش، نیز در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت:
«‌این وضع نمونه ای از مدیریت ما است آقای وزیر! مداخله و مدیریت غیرمتخصصان بر بخش های تخصصی؛ سایر بخش‌ها هم کم و بیش همین وضع را دارند ولی چون در مستطیل سبز بازی نمی کنند و پخش زنده نمی شود به چشم نمی آید.»
گفتنی است جهرمی، وزیر ارتباطات در واکنش به اتفاقات دیدار فینال جام حذفی در حساب توییتری خود نوشته بود: «آخه این چه وضعشه!»
کد مطلب: 108778
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *