۰
چهارشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۰

مقاومت رمز پیروزی در برابر دشمنان است

امام جمعه ارومیه گفت: مقاومت در برابر زیاده خواهی‌های دشمنان چاره برون رفت کشور از مشکلات است.
امام جمعه ارومیه گفت: مقاومت در برابر زیاده خواهی‌های دشمنان چاره برون رفت کشور از مشکلات است.
به گزارش ایسنا، حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه های نماز عید فطر ارومیه با اشاره به بیانات روز گذشته رهبر انقلاب در مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان اسلام را بزرگترین درس بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی برای مردم ایران عنوان و تصریح کرد: مقاومت در برابر زیاده خواهی های دشمنان راه برون رفت از مشکلات کشور است.
وی مقاومت را رمز پیروزی در برابر دشمنان عنوان کرد و ادامه داد: بر اساس نص صریح قرآن هر جامعه ای که مقاومت را پیشه کار خود قرار دهد نصرت الهی یقینا شامل حالش خواهد شد همچنان که در طول چهل سال انقلاب اسلامی ایران نیز همواره این گونه بوده است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی رمضان را ماه تقوا پیشگی و تعالی معنوی انسان توصیف و خاطرنشان کرد: تقوا اساس و معیار قبولی اعمال دنیوی و کلید کسب سعادت  و نجات انسان ها در آخرت است، لذا همه مؤمنان باید سعی کنند که معنویت کسب شده در ماه مبارک رمضان را در طول ماه های آتی نیز حفظ کنند.
وی افزود: براساس فرمایشات حضرت علی(ع) هیچ توشه ای برای عالم برزخ و آخرت ارزشمندتر از تقواپیشگی نیست.
امام جمعه ارومیه با تقدیر از مشارکت پرشور مردم استان در مراسمات عبادی و معنوی ماه مبارک رمضان و راهپیمایی روز قدس ادامه داد: حضور پررنگ آحاد جامعه در مراسمات این ماه مبارک نماد تدین و دین داری مردم آذربایجان غربی است.
وی گفت: حضور پررنگ مردم راهپیمایی روز قدس و حمایت از آرمان عدالت خواهی امام راحل(ره) و پشتیبانی از ولایت فقیه را علی رغم وجود مشکلات اقتصادی و تحریم های ظالمانه غرب ناشی از نصرت و رحمت الهی بر مردم ایران اسلامی است.
به گزارش ایسنا، نماز عید فطر ارومیه صبح امروز با حضور پرشکوه مردم در مصلی امام خمینی (ره) این شهرستان و به امامت حجت الاسلام و المسلمین قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه برگزار شد. 
کد مطلب: 108870
برچسب ها: اروميه آذربایجان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *