۰
دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۷

با بدحجابی و سگ‌گردانی مبارزه کنید

نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: اتفاقات چند روز پیش در شمال کشور و کشف حجاب شایسته نظام و خون شهدا نیست. مواظب باشید سیل متدینین شما را نبرد.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: اتفاقات چند روز پیش در شمال کشور و کشف حجاب شایسته نظام و خون شهدا نیست. مواظب باشید سیل متدینین شما را نبرد.
به گزارش ایسنا، سیدناصر موسوی لارگانی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه) در تذکری شفاهی اظهار داشت: از رئیس‌جمهور، وزیر ارشاد و رئیس قوه قضائیه می‌خواهم که به جد با معضل بدحجابی و سگ‌گردانی مبارزه کنند. اتفاقات تلخ چند روز پیش در شمال کشور و کشف حجاب، شایسته نظام و خون شهدا نیست. گویا برخی مدیران فرهنگی قصد دارند که با سکوتشان مهر تأییدی بر این وقایع بزنند. بعضاً از کنار این حوادث خیلی راحت می‌گذرند. دولت بداند و آگاه باشد که مردم برای استقرار اسلام در کشور خون‌بهای سنگینی داده است و به این راحتی دست از آرمان‌های خود برنمی‌دارد. مواظب باشید سیل متدینین شما را نبرد.
این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خطاب به وزیر نیرو گفت: شما مصوب کردید شهرستان‌های فلاورجان، خمینی‌شهر، لنجان و مبارکه ۱۰ روز آب بخورند، از شما درخواست می‌کنم برای حفظ باغات غرب اصفهان این ۱۰ روز را به ۱۵ روز افزایش دهید. باغات این شهرستان‌ها سال گذشته خشکیده شد.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس با متهم کردن رئیس‌جمهور به اعمال فشار به وزیر سابق آموزش و پرورش برای استعفا گفت: در قرن ۲۱ بیان این دلایل از سوی شما برای مردم قابل قبول نیست. آموزش و پرورش در شرایط بسیار نامساعدی قرار دارد. عدم ثبات مدیریت در سال‌های اخیر و عدم دفاع از حقوق فرهنگیان و دانش‌آموزان کارنامه روشنی نیست. نتایج آن باعث شده است که معلمین امروزه با مشکل روبه‌رو شوند. پس چه وقت می‌خواهید بحث رتبه‌بندی معلمان را به سرانجام برسانید.
کد مطلب: 109201
برچسب ها: بدحجابی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *