کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کشف بیش از ۴تن گوشت فاسد در قرچک

23 خرداد 1398 ساعت 15:00

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف انبار غیرمجاز گوشت فاسد توسط پلیس امنیت شهرستان قرچک خبر داد.


فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف انبار غیرمجاز گوشت فاسد توسط پلیس امنیت شهرستان قرچک خبر داد.
به گزارش ایسنا، سردار عبدالرضا ناظری در تشریح این خبر بیان کرد: روز گذشته در پی دریافت گزارش مردمی، یک کارگاه تهیه و نگهداری عمده گوشت‌های فاسد و غیر بهداشتی در قرچک شناسایی و طی یک عملیات موفق پلیسی ۳ نفر دستگیر و با همکاری مأموران اداره بهداشت از ادامه فعالیت این کارگاه جلوگیری به عمل آمد.
وی افزود: نفرات دستگیر شده به بزه خود اعتراف و عنوان داشتند این گوشت‌های غیر بهداشتی و آلوده را با مواد نگهدارنده و افزودنی شیمیایی ترکیب کرده و آنها را به ظاهر طبیعی و قابل استفاده تبدیل و جهت استفاده روانه بازار می‌کردند.
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران تصریح کرد: در نگاه اول این گوشت‌ها تحت هیچ شرایطی قابل استفاده نمی‌باشد اما پس از ترکیب افزودنی‌ها با گوشت‌های چرخ‌کرده فاسد ظاهر رنگ و بوی گوشت تازه را به خود می‌گرفت.
سردار ناظری با اشاره به کشف بیش از ۴ تن گوشت فاسد از این انبار در توصیه‌ای به شهروندان گفت: هرچند پلیس همیشه هوشیار برای برقراری امنیت و آرامش شهروندان است اما به شهروندان توصیه می‌کنم محصولات دامی و احتمال به خرابی و فساد را تنها از فروشگاه‌های معتبر تهیه کنند.
فرمانده انتظامی شرق استان تهران در پایان با اشاره به اینکه ۳ نفر در این رابطه دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: تحقیقات پلیس در راستای شناسایی مالک و متهم اصلی این پرونده ادامه دارد.


کد مطلب: 109376

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/109376/کشف-بیش-۴تن-گوشت-فاسد-قرچک

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir