کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مرگ دو کارگر معدن در دامغان

23 خرداد 1398 ساعت 23:02

فرماندار دامغان از مرگ دو نفر در حادثه امروز معدنی در طزره دامغان خبر داد و گفت: با تلاش تیم‌های امدادی مصدومان حادثه به دامغان اعزام شدند.


فرماندار دامغان از مرگ دو نفر در حادثه امروز معدنی در طزره دامغان خبر داد و گفت: با تلاش تیم‌های امدادی مصدومان حادثه به دامغان اعزام شدند.
علی‌اصغر مجد در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: این حادثه حوالی ظهر امروز در یکی از معادن چهارگانهطزره در شهرستان دامغان به وقوع پیوسته است.
وی با بیان اینکه فرو غلتیدن یکی از سنگ‌های معدن عامل حادثه بوده افزود: در اثر حادثه سه نفر از کارگران پیمانکار معدن البرز شرقی دچار سانجه و مصدومیت شدید می‌شوند.
فرماندار دامغان از اعزام تیم‌های امدادی و تیم درمانی به این معدن خبر داد و گفت: تیم‌های امدادی مصدومان حادثه را به بهداری اعزام و از آنجا با نظر پزشک به بیمارستان ولایت دامغان اعزام می‌شوند.
مجد اضافه کرد: متأسفانه علی‌رغم تلاش پزشکان و کادر درمانی دو نفر از کارگران مصدوم در بیمارستان جان می‌بازند.
وی از وضعیت رو به بهبود سومین کارگر مصدوم این حادثه خبر داد و خاطرنشان کرد: در جریان این حادثه آقایان محمد مؤمن و علی‌اکبر عجم اکرمی از کارگران معدن البرز شرقی جان باخته و حسین لالایی دیگر مصدوم حادثه نیز در بیمارستان ولایت بستری که وضعیت عمومی وی رو به بهبودی است.
فرماندار دامغان به از سرگیری فعالیت این معدن اشاره و تصریح کرد: بعد از حادثه با انتقال مصدومان و عادی‌سازی شرایط در حال حاضر این معدن فعالیت خود را از سر گرفته است.


کد مطلب: 109383

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/109383/مرگ-دو-کارگر-معدن-دامغان

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir