۰
جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۷

ماجدی: من پسر عمویی با نام جابر ندارم

عضو هیأت مدیره می‌گوید کسانی که به دروغ مدعی شده‌اند او به دنبال حضور زنگا در استقلال بوده، به زودی دستشان رو می‌شود. به گزارش ایسنا، امروز در فضای مجازی مطلبی منتشر شد که طی آن ادعا شده بود فردی به نام جابر ماجدی که پسرعموی میرشاد ماجدی عضو هیأت مدیره استقلال است، در تلاش بوده تا والتر زنگا را به استقلال بیاورد.
عضو هیأت مدیره می‌گوید کسانی که به دروغ مدعی شده‌اند او به دنبال حضور زنگا در استقلال بوده، به زودی دستشان رو می‌شود.
به گزارش ایسنا، امروز در فضای مجازی مطلبی منتشر شد که طی آن ادعا شده بود فردی به نام جابر ماجدی که پسرعموی میرشاد ماجدی عضو هیأت مدیره استقلال است، در تلاش بوده تا والتر زنگا را به استقلال بیاورد.
در همین رابطه میرشاد ماجدی به ایسنا گفت: من اصلاً پسر عمویی به نام جابر ماجدی ندارم و اصلاً این فرد را نمی‌شناسم. از طرفی من هیچگاه خواهان حضور والتر زنگا در استقلال هم نبوده‌ام و همانطور که قبلاً هم گفته بودم، وظیفه انتخاب سرمربی بر عهده آقای فتحی بود. خود آقای فتحی و خطیر می‌توانند در این زمینه شفاف صحبت کنند که آیا من به دنبال حضور زنگا بوده‌ام یا اینکه این فرد با من نسبتی دارد یا خیر.
وی افزود: متأسفانه این جریانی است که در فضای مجازی مدتی است ایجاد شده که به دنبال نشر اکاذیب پیرامون اعضای خانواده استقلال است. من هیچ فعالیتی در فضای مجازی ندارم و چندین نفر با من تماس گرفتند و درباره فردی به نام جابر ماجدی از من پرسیدند. من به همه آن‌ها هم گفتم اصلاً او را نمی‌شناسم. به هرحال این افراد که این دروغ‌ها را منتشر می‌کنند، فقط هدفشان آسیب زدن به استقلال است و به زودی هویت آن‌ها روشن می‌شود و دست کسانی که پشت این مطالب هستند، رو خواهد شد.
کد مطلب: 109422
برچسب ها: استقلال
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *