۰
شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۹

فرودگاه سعودی تعطیل شد

سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن ضمن افشای جزییاتی از دومین عملیات این نیروها علیه فرودگاه أبها عربستان، تاکید کرد: فعالیت این فرودگاه متوقف شده است.
 سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن ضمن افشای جزییاتی از دومین عملیات این نیروها علیه فرودگاه أبها عربستان، تاکید کرد: فعالیت این فرودگاه متوقف شده است.
به گزارش ايسنا، یحیی سریع، سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن درباره دومین حمله علیه فرودگاه أبهای عربستان که صبح روز جمعه انجام شد، فاش کرد: در این حمله پهپادهای مدل قاصف کی ۲ رادارهای ناوگان هوایی این فرودگاه را هدف قرار دادند.
یحيي سریع با تاکید بر اینکه عملیات با موفقیت انجام شده و فعالیت‌ها در این فرودگاه متوقف شدند، گفت: تا زمانی که جنگ و محاصره علیه یمن ادامه داشته باشد، عملیات‌های یمنی‌ها در پاسخ به آنها همچنان ادامه دارد.
سخنگوی نیروهای مسلح یمن ادعاهای مسئولان عربستانی مبنی بر سرنگونی پهپادهای یمنی را تکذیب و تاکید کرد: این پهپادها به دقت به اهداف خود اصابت کردند.
او بار دیگر تاکید کرد: فرودگاه‌ها و پایگاه‌های نظامی کشورهای دشمن یمن اکنون ناامن هستند و عملیات‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن تا زمانی که جنگ و محاصره علیه این کشور ادامه یابد، همچنان ادامه خواهند داشت.
این مسئول یمنی در ادامه نیز خطاب به عربستان گفت: امروز به مسئولان ریاض تاکید می‌کنیم تا زمانی که جنگ و محاصره علیه یمن ادامه داشته و این کشور ناامن باشد، عملیات‌های ما علیه فرودگاه‌ها و پایگاه‌های نظامی به شکل روز افزونی ادامه دارند.
همچنین سخنگوی نیروهای مسلح یمن از شرکت‌های هواپیمایی و نیز غیرنظامیان خواست از فرودگاه‌ها و پایگاه‌های نظامی دوری کنند، چرا که آنها اکنون اهداف مشروع نیروهای مسلح یمنی هستند.
یگان پهپادی انصارالله صبح روز جمعه با چند فروند پهپاد مدل قاصف کی ۲ فرودگاه أبهای عربستان سعودی را هدف قرار داد. این حمله تنها دو روز پس از حمله اخیر آنها به این فرودگاه با استفاده از موشک‌های کروز بود.
کد مطلب: 109455
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *