۰
شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۸

طرح "صبا" بانک اقتصادنوين

بانک اقتصادنوين با هدف پاسخگويي مناسب به نياز مشتريان و کمک به بهبود شرايط اقتصادي خانوارها و فعالان اقتصادي، طرح تسهيلاتي "صبا"» را معرفي کرد.
طرح "صبا" بانک اقتصادنوين

بانک اقتصادنوين با هدف پاسخگويي مناسب به نياز مشتريان و کمک به بهبود شرايط اقتصادي خانوارها و فعالان اقتصادي، طرح تسهيلاتي "صبا"» را معرفي کرد.

به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از  روابط عمومي بانک اقتصادنوين، در طرح "صبا" تسهيلاتي متنوع در سه بسته متفاوت و بر اساس معدل موجودي مشتريان پيش‌بيني شده است. در بسته شماره يک اين طرح (صباي يک) مشتريان حقيقي و حقوقي بانک اقتصادنوين، صاحبان مشاغل و فعالان اقتصادي مي‌توانند تا دو برابر معدل موجودي سپرده خود و تا سقف دو ميليارد ريال، با شرايط آسان تسهيلات دريافت کنند.متقاضيان دريافت تسهيلات کمک‌ هزينه خريد خودرو، تعمير مسکن، خريد ابزار کار، لوازم‌ يدکي و ...، پزشکان و داروسازان (براي تجهيز مطب)، اصناف، کسبه و صاحبان کسب‌وکارهاي کوچک، پذيرندگان پايانه‌هاي فروشگاهي متصل به سپرده‌هاي بانک اقتصادنوين و به ‌طور کلي اشخاصي که ميزان نقدينگي مورد نيازشان بيش از ميزان پس‌اندازشان است مي‌توانند از اين تسهيلات بهره‌مند شوند. علاوه بر اين، شرکت‌ها و موسسات براي اعطاي تسهيلات به کارمندان خود مي‌توانند از شرايط طرح تسهيلاتي "صباي يک" استفاده کنند.در طرح صباي يک، بر اساس معدل موجودي سپرده‌هاي کوتاه‌مدت و قرض‌الحسنه جاري مشتريان در بازه‌هاي زماني دو تا چهار ماه، امکان پرداخت تسهيلات تا 215 درصد معدل موجودي سپرده‌ها و تا سقف دو ميليارد ريال فراهم شده است. همچنين مدت‌زمان بازپرداخت اين تسهيلات به خواست متقاضي 12، 24 و 36 ماهه تعيين شده است. همان‌طور که پيش‌تر گفته شد در طرح صبا، تسهيلاتي متنوع در سه بسته متفاوت براي مشتريان بانک اقتصادنوين پيش‌بيني شده است که شرايط استفاده از ساير بسته‌ها در روزهاي آتي به آگاهي هم‌وطنان عزيز خواهد رسيد.
 
کد مطلب: 109462
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *