۰
دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۹

بولتون: آماده مذاکره با ایرانیان هستیم

مشاور امنیت ملی آمریکا در گفت‌وگویی اختصاصی از آمادگی ایالات متحده برای مذاکره با ایران سخن گفت.
مشاور امنیت ملی آمریکا در گفت‌وگویی اختصاصی از آمادگی ایالات متحده برای مذاکره با ایران سخن گفت.
به گزارش ایسنا، جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا روز دوشنبه در گفت‌وگویی اختصاصی با واشنگتن فری‌بیکن، مدعی شد" اگر ایران فکر می‌کند که اقدامات تحریک‌آمیزش با پاسخ ترامپ مواجه نخواهد شد، سخت در اشتباه است.
وی در ادامه افزود: ایرانیان وانمود می‌کنند که در دوران ریاست جمهوری اوباما هستند و از آمریکا هراسی ندارند. آن‌ها به دلیل خروج ترامپ از برجام و اعمال مجدد تحریم‌ها، با مشکلات اقتصادی مواجه هستند. اگر ایران از سلاح‌های هسته‌ای دست بکشد و رفتارهای خصمانه خود را رها کند، رئیس‌جمهور ترامپ با آن‌ها مذاکره خواهد کرد.
به گزارش ایسنا،، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا بامداد جمعه در پیامی توییتری نوشت: «با اینکه از سفر نخست‌وزیر شینزو آبه به ایران برای دیدار با آیت‌الله خامنه‌ای قدردان هستم اما احساس می‌کنم که همچنان حتی برای گمانه‌زنی درباره حصول توافق زود است. نه ما آماده‌ایم؛ نه آن‌ها.»
دونالد ترامپ، در حالی ادعا می‌کند آمریکا برای مذاکره آماده نیست که خودش پیش تر با دادن شماره، خواهان برقراری مذاکراتی با مقامات ایرانی شده بود. همچنین وزیر امور خارجه آمریکا نیز اعلام کرده بود که ایالات متحده مایل است بدون هیچ پیش‌شرطی به مذاکره با ایران بپردازد.
کد مطلب: 109617
برچسب ها: جان بولتون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *