۰
سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۵
در مجمع سال مالی 1397 شرکت ایرانول با رضایت و تشکرسهامداران از مدیریت اعلام شد

ثبت بی نظیرترین سال ایرانول

مجمع عمومی عادی سالانه سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 1397 شرکت نفت ایرانول با ثبت بی نظیرترین سال ایرانول از اول تاسیس تاکنون با رشد اکثر شاخص ها و با حضور بیش ۹۲ درصد سهامداران سه شنبه 28 خرداد ماه در سالن تلاش وزارت کار برگزار شد.
ثبت بی نظیرترین سال ایرانول
مجمع عمومی عادی سالانه سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 1397 شرکت نفت ایرانول با ثبت بی نظیرترین سال ایرانول از اول تاسیس تاکنون با رشد اکثر شاخص ها و با حضور بیش ۹۲ درصد سهامداران سه شنبه 28 خرداد ماه در سالن تلاش وزارت کار برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و تبلیغات شرکت نفت ایرانول، شرکت نفت ایرانول با توسعه فرآیند بازاریابی و فروش، توسعه محصولات و زیرساخت ها متناسب با نیازهای بازار و مشتریان ، ارتقا و بهبود بهره وری سازمانی ، استراتژی تمرکز به منظور راهبری در بازار و تکمیل پروژه ها و توسعه زیرساخت ها متناسب با نیازها خود از جمله بهره برداری از پایانه صادراتی بندر امام خمینی (ره) با مخازن 25 هزار تنی و دهها پروژه  دیگر،  توانست یکی از بهترین مجامع خود در سالهای اخیر را برگزار کند و موفق به کسب رضایت سهامداران خرد و کلان خود شود.
در این مجمع مهندس عیسی اسحاقی مدیرعامل شرکت نفت ایرانول ضمن ارائه گزارش عملکرد (به همراه نمودار)،طی شش سال حضورش در این مجموعه، به سوالات سهامداران پاسخ داد که مورد تشکر و رضایت آنها قرار گرفت. وی گفت: سال گذشته بهترین سال ایرانول بود و مقدار فروش انواع روغن موتور ایرانول از 150 میلیون لیتر سال 96 به حدود 170 میلیون لیتر ، فروش ریالی ایرانول از حدود 13 هزار میلیارد به حدود 21 هزار میلیارد ریال و سهم بازار ایرانول از 27 درصد به بیش از 30 درصد رسید.
اسحاقی تصریح کرد: ما براساس استراتژی 8 ساله ای که برای ایرانول تدوین شده پیش می رویم و خوشبختانه توانستیم در شش سال حضورم در ایرانول رکورد تولید، فروش، صادرات ، صادرات روغن موتور ، کاهش خام فروشی، سهم بازار و سود را بشکنیم.
وی گفت: ایرانول در راستای افزایش کیفیت و تکمیل سبد کالای این شرکت، در سال گذشته در سال حمایت از کالای ایرانی، چهار محصول جدید به بازار عرضه كرد که از بالاترین سطح کیفی روز دنيا برخوردارند.
وی عرضه سه محصول جدید یورو دیزلی، دو مدل ضد یخ و روغن جعبه دنده جدید و افزایش 10 درصدی فروش انواع روغن موتور را براساس استراتژی شرکت از برنامه های مهم شرکت در سال جاری دانست .
مدیرعامل شرکت نفت ایرانول افزایش 10 پله ای ایرانول در بین صد شرکت برتر از رتبه 97 به 87 و فروش انواع روغن موتور از 110 میلیون لیتر سال 94 به 170 میلیون لیتر در سال 97 ، افزایش سهم بازار ایرانول از 19 درصد سال 93 به بیش از 30 در سال 97 ، توسعه و نوسازی بریم و تولید روغن موتور الوند پس از 36 سال ، راه اندازی کولینگ تاور آبادان، استقلال گاز و برق پالایشگاه تهران و آبادان ، تعمیرات اساسی پالایشگاه آبادان پس از 20 سال ، حل و فصل و ترخیص چـهار عدد فیلترهای مربوط به پروژه تولید واکس کم روغن پس از 3 سال و نصب آنها به منظور کاهش روغن اسلک وکس و افزایش تولید روغن پایه، راه اندازی  انبارهای جوادالائمه (ع)، ثامن الائمه 1، 2 و 3  و کاهش هزینه های جاری شامل اجاره فضای انبار و جلوگیری از خام فروشی و تعیین تکلیف و تحویل کارخانه حشره کش پرکنی را از مهمترین اقدامات سالهای اخیر ذکر کرد.
این مجمع که به ریاست آقای خالق و نظارت آقایان فصیحی و توکلی برگزار شد علاوه بر تصویب صورت های مالی با توجه به گزارش عملکرد مدیرعامل شرکت با ثبت رکورد بالاترین مبلغ فروش همراه با رشد سهم بازاردر تاریخ ایرانول و نیز رشد سود عملیاتی به میزان 40 درصد نسبت به سال 1396، فروش به میزان 62 درصد و افزایش 53 درصدی سود خالص سال نسبت به سال قبل از مبلغ 2121 میلیارد ریال در سال 96 به مبلغ 3246 میلیارد ریال در سال 97 که ناشی از افزایش حجم فروش داخلی به میزان 63 درصد و کاهش هزینه های فروش ، اداری و عمومی به میزان 4 درصد  می باشد، موجب  تحقق  EPS هر سهم به مبلغ 1623 ریال گردید و مصوب شد از مبلغ 3246 میلیارد ریال سود تحقق یافته (به ازای هر سهم 1623 ریال) مبلغ ۲۹۰۰میلیارد ریال و به ازای هر سهم ۱۴۵۰ریال معادل  ۹۰ درصد از سود تحقق یافته بین سهامداران تقسیم شود.
کد مطلب: 109667
برچسب ها: ایرانول
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *