۰
سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۰

دستگیری باند زنان سارق

فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری چهار زن جوان که از طراحان سرقت‌های تیزدستانه در تهران، کرج، کرمان، مشهد و دیگر شهرهای استان خراسان رضوی بودند، خبر داد.
فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری چهار زن جوان که از طراحان سرقت‌های تیزدستانه در تهران، کرج، کرمان، مشهد و دیگر شهرهای استان خراسان رضوی بودند، خبر داد.
به گزارش ایسنا- و به نقل از پایگاه خبری پلیس اکبر آقابیگی، در تشریح عملیات ضربتی تیم‌های دایره تجسس کلانتری بانوان مشهد اظهار کرد: گزارش سرقت‌های سریالی از وسایل همراه بانوان در مراکز تجاری و پرتردد مشهد و کش‌روزنی از فروشگاه‌های بزرگ، پلیس را بر آن داشت طرح ویژه‌ای را در دستور کار خود قرار دهد.
وی افزود: مأموران کلانتری بانوان در این عملیات ضربتی به سرنخ‌هایی دست یافتند که منجر به چهره‌زنی متهمان شد. تیم‌های دایره تجسس کلانتری ۳۴ بانوان در مرحله اول این عملیات ساعت ۲۰:۳۰ روز گذشته در یکی از مراکز تجاری مشهد دو طراح این سرقت‌های تیزدستانه را شناسایی و در حال ارتکاب سرقت دستگیر کردند.
آقابیگی ادامه داد: در بازرسی از وسایل همراه این دو زن که در تهران و دیگر شهرهای استان خراسان رضوی سابقه سرقت‌های جیب‌بری، کیف‌زنی و کش‌رو زنی دارند، مقادیری وجه نقد، دو دستگاه گوشی تلفن همراه و تعدادی کارت و مدارک بانکی کشف کردند. تاکنون مالک دو مغازه از این متهمان اعلام شکایت کرده‌اند.
فرمانده انتظامی مشهد تشریح کرد: تیم‌های دایره تجسس کلانتری بانوان در مرحله نهایی این عملیات دو زن جوان دیگر که از عاملان اصلی این سرقت‌ها بودند را نیز شناسایی و درحال ارتکاب سرقت دستگیر کردند. در بازرسی اولیه از وسایل همراه این دو خانم جوان، شش قطعه اسکناس ۵ هزار دیناری، یک دستگاه گوشی تلفن همراه، یک قطعه تراول ۵۰ هزار تومانی و تعدادی لباس‌های سرقت شده به همراه ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان وجه نقد کشف شد. تحقیقات از این دو زن نیز که دارای شش فقره سابقه کیفری در تهران، کرج، کرمان، مشهد هستند ادامه دارد.
کد مطلب: 109679
برچسب ها: سرقت
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *