۰
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۶

حمایت کنسول لیتوانی از تولید داخلی

سفیر صلح جهانی ایران در بازدید از نمایشگاه پوشاک بانوان کارآفرین تاکید کرد مصرف کننده ها از تولید داخلی حمایت کنند.

سفیر صلح جهانی ایران در بازدید از نمایشگاه پوشاک بانوان کارآفرین تاکید کرد مصرف کننده ها از تولید داخلی حمایت کنند.
به گزارش ایسنا، در راستای منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار رونق تولید، با دعوت از چند برند پوشاک داخلی، تصمیم گرفتیم از برگزاری نمایشگاهی با عنوان پوشاک بانوان حمایت و مردم را برای خرید از کالای ملی تشویق کنیم.
یک نمایشگاه فروش پوشاک ایرانی ویژه بانوان کار خود را به مدت ۲ روز در هتل همای شماره یک مشهد آغاز به کار کرد.
در این نمایشگاه که با حضور برخی از بانوان کارآفرین محصولات متنوع پوشاک و زیورآلات می‌باشد، انواع چادر، مانتو، روسری و صنایع دستی عرضه و به فروش می‌رسد.
بر اساس گزارش روابط عمومی کنسولگری لیتوانی در ایران، محسن کریمی طبسی صلح جهانی و کنسول کشور لیتوانی در ایران در حاشیه بازدید از نمایشگاه به خبرنگاران گفت: با توجه به تشدید تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان، برگزاری این نمایشگاه‌ها می‌تواند در راستای خودباوری و رونق تولید سهم بسزایی داشته باشد.
کریمی طبسی افزود: از همه تولید کنندگان برای توسعه و تقویت تولید داخلی دعوت می‌کنم تا برای رفع مشکلات ناشی از تحریم، تلاش بیشتری انجام دهند و اطمینان داشته باشند، تحریم می‌تواند به مثابه یک فرصت قرار بگیرد.
وی ادامه داد: مردم هم به عنوان مصرف کننده باید جدیت بیشتری برای خرید محصولات داخلی داشته و با تحریم خرید پوشاک خارجی و بعضاً قاچاق، به رونق تولید ملی کمک شایانی داشته باشند.
سفیر صلح جهانی ایران به لزوم تلاش دولت در جلوگیری از قاچاق کالا بویژه پوشاک اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: اگر جلوی کالای قاچاق گرفته شود، بازار داخل رونق بیشتری می‌یابد.
وی اظهار امیدواری کرد: با همراهی مردم روزهای سخت تحریم پشت سر گذاشته خواهد شد و ما برای معرفی محصولات برند ایرانی در سطح جهانی آماده همکاری و حمایت هستیم.
سفیر صلح جهانی تاکید کرد: اگر بتوانیم مبادلات تجاری را گسترش دهیم، می‌توانیم به کمک آن، صلح و دوستی را در جهان ایجاد کنیم‌.
وی ادامه داد: آمریکایی‌ها در تحریم‌های ظالمانه علیه ایران تنها هستند و عدم همراهی کشورهای مختلف با موضوع تحریم، خود حقانیت جمهوری اسلامی ایران و نقش استراتژیک منطقه‌ای کشورمان را به خوبی تبیین می‌کند.
کد مطلب: 109698
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *