۰
چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۱۲

بی اطلاعی سازمان سینمایی از اعزام بازیگران به حج

سخنگوی سازمان سینمایی در اتباط با اعزام جمعی از سینماگران به حج اعلام کرد: سازمان هیچ نقشی در معرفی و اعزام این گروه نداشته است.
سعید رجبی‌فروتن درباره جزئیات اعزام جمعی از سینماگران به حج تمتع با ابراز بی‌اطلاعی کامل در این زمینه به مهر، گفت: سازمان سینمایی هیچ نقشی در این زمینه نداشته‌است.

وی در پاسخ به این پرسش که‌ آیا سازمان سینمایی در این زمینه مورد استعلام دیگر نهادها و مراکز بوده‌است یا خیر هم تأکید کرد: تا آنجا که بنده اطلاع دارم هیچ نامه‌نگاری و استعلامی در این زمینه صورت نگرفته‌است و اساسا سازمان سینمایی متولی این امر نیست.

فروتن درباره مرجع پیگیری جزئیات این خبر هم تصریح کرد: بنده به عنوان سخنگوی سازمان سینمایی هیچ اطلاعی در این زمینه ندارم اما شاید بتوانید در این زمینه از دفتر وزیر ارشاد مسئله را پیگیری کنید.

روز گذشته خبری مبنی‌بر اعزام جمعی از بازیگران سینما به سفر حج در قالب سهمیه ویژه هنرمندان در رسانه‌ها منتشر شد.

خبری که در نگاه نخست در تعارض با وعده رئیس جدید سازمان حج و زیارت مبنی‌بر لغو هرگونه سهمیه ویژه برای اعزام به حج بود.

براساس اخبار منتشر شده شامگاه دوشنبه تعدادی از بازیگران سینما و تلویزیون، با استفاده از سهمیه مخصوص با پرواز شماره ۱۵۳۲ تهران را به مقصد جده ترک کردند تا اعمال حج تمتع را به جا آورند.

تینا آخوندتبار، لعیا زنگنه، سحر قریشی، رزیتا غفاری، شهرزاد کمال‌زاده، سمانه پاکدل، زهرا عاملی، ماه‌چهره خلیلی و مادر مهناز افشار از جمله حاضران در این کاروان بودند.

همچنین شنیده شده بهنوش طباطبایی، امیرحسین مدرس، جهانبخش سلطانی، محمدعلی باشه‌آهنگر و برخی دیگر از سینماگران نیز در این کاروان حضور داشته‌اند.

برخی از هنرمندان نیز در دقیقه ۹۰ به علت مسائل کاری نتوانستند با این گروه عازم مکه مکرمه شوند.

کماکان پیگیر جزئیات این اعزام و روند انتخاب بازیگران برای بهره‌مندی از این سهمیه ویژه خواهد بود.
کد مطلب: 10992
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *