۰
يکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۲۹
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران:

در روزهای آتی دو ایستگاه مترو افتتاح می شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران گفت : طی روزهای آتی ایستگاه ارم سبز و شهرک اکباتان از بخش غربی خط 4 مترو تهران به بهره برداری می‌رسد
در روزهای آتی دو ایستگاه مترو افتتاح می شود
به نقل از خبرگزاری میراث فرهنگی جعفر تشکری هاشمی با اشاره به اینکه به‌رغم بی‌مهری‌هایی که نسبت به مترو شده ، بسیاری از مشکلات آن مدیریت شده، افزود: به طور مثال در خط ۳ مترو برای تامین ریل با مشکل مواجه بودیم که این موضوع حل و فصل شده و توسعه بخش میانی و جنوبی خط ۳ پیشرفت چشم‌گیری داشته است .

او که جلسه شورای معاونین شهردار تهران صحبت می‌کرد از ورود سری جدید اتوبوس های دوکابین به ناوگان تا پیش از بازگشایی مدارس خبر داد و اضافه کرد: به زودی ستاد ویژه‌ای برای استقبال از مهرماه و اتخاذ تدابیر لازم برای تسهیل ترددها و ترافیک مهرماه تشکیل خواهد شد و مانند سال های گذشته با تمام ظرفیت و امکانات در این روزها به شهروندان خدمات رسانی خواهیم کرد.

تشکری هاشمی همچنین درباره تمهیدات ویژه‌ای که به مناسبت ماه رمضان در حوزه حمل و نقل اتخاذ شده است، گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی در سه بخش مترو، اتوبوسرانی و تاکسیرانی تقویت شده و به ویژه از ساعاتی پیش از هنگام افطار تا زمان اذان مغرب با تمام توان در خدمت شهروندان خواهیم بود.

به گفته معاون شهردار تهران برای نظارت و مدیریت دقیق بر ناوگان حمل و نقل عمومی گشت‌های ویژ اتوبوسرانی و تاکسیرانی نیز در این روزها فعال خواهند بود تا با تمام ظرفیت خدمات رسانی به شهروندان صورت گیرد.

علیرضا سلیمانی قائم مقام معاونت حمل و نقل و ترافیک هم با اشاره به اقدامات گسترده‌ای که در راستای ارتقای ایمنی و مدیریت ترافیک در تهران صورت گرفته است، گفت: طی سال‌های اخیر روند تلفات تصادفات رانندگی در پایتخت نزولی بوده است به گونه ای که هر سال به طور متوسط حدود ۵۰ کشته از مجموع کشته‌های سوانح رانندگی در تهران کاسته شده است .

او در ادامه با تاکید براینکه سال گذشته کاهش تلفات تصادفات رانندگی بسیار چشم‌گیرتر و بیشتر از سال‌های قبل از آن بوده، افزود: سال گذشته تلفات ناشی از تصادفات در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران حدود ۲۰ درصد کاهش یافته است و به عبارتی از مجموع کشته شدگان سوانح رانندگی حدود ۱۵۰ نفر کم شده است.
کد مطلب: 110
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *