۰
سه شنبه ۴ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۶

دونات‌های واکسی در اصفهان وجود ندارد

صبح امروز -سه شنبه چهارم تیر ماه- خبری مبنی بر دونات‌های واکسی در اصفهان، در فضای مجازی منتشر شد که مردم اصفهان را متعجب کرد.
دونات‌های واکسی در اصفهان وجود ندارد
صبح امروز -سه شنبه چهارم تیر ماه- خبری مبنی بر دونات‌های واکسی در اصفهان، در فضای مجازی منتشر شد که مردم اصفهان را متعجب کرد.
مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان در این خصوص گفته بود "90 درصد دونات‎هایی که تعدادی از مغازه‌ها و سوپر مارکت‎ها عرضه می‌کند، در واحدهای صنفی زیرزمینی و غیرمجاز تولید می‌شود"، اما حسین صفاری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، در خصوص استفاده کارگاه‌های صنعتی از واکس به عنوان شکلات برای دونات، گفت: اظهار نظر در خصوص واکسی بودن دونات‌ها کارشناسی شده نبوده است و این اظهارات نه در حیطه وظایف فرد مطرح کننده بوده و نه این فرد می‌توانسته اظهارنظر کارشناسی کند.
وی افزود: نمونه‌برداری و آزمایش حیطه وظایف دانشگاه علوم پزشکی است و همه این اتفاقات و اظهارات غیرقانونی و خلاف قانون بوده است. 
مدیر بهداشت محیط مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در خصوص اینکه ایشان در اظهارات دیگری گفته اند 90 درصد دونات‌ها غیرمجاز است، ادامه داد: شاید برخی از دونات‌های صنعتی غیر مجاز باشد، اما این عدد خیلی زیاد نیست البته که در همه صنوف تخلف وجود دارد و ما هم با تخلفات برخورد خواهیم کرد.
صفاری تاکید کرد: در حال حاضر از نظر اقتصادی واکس نیز به صرفه و اقتصادی نیست که بخواهند آن را جایگزین شکلات کنند. بوی واکس کفش با بوی شکلات کاملا متفاوت است و استفاده از واکس در دونات شکلاتی تکذیب می شود.
وی اظهار کرد: مغازه‌هایی که دونات می‌فروشند مورد تایید دانشگاه علوم پزشکی هستند و آنهایی که دونات صنعتی ارائه می‌کنند نیز تاییدیه دارند مگر اینکه تخلف کنند که با آنها برخورد می‌شود. 
کد مطلب: 110060
برچسب ها: دونات اصفهان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *