۰
يکشنبه ۹ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۰

کرج پذیرای ۲۰۰هزار مهاجر خارجی است

معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج گفت: رعایت اخلاق با حفظ اقتدار راهبرد نیروی انتظامی است و برخورد منطقی مبتنی بر چارچوب‌ها طبق ضوابطی که قانون تبیین کرده است قابل تحسین بوده و در این رابطه هیچگونه رفتار توهین‌آمیزی با برقرار کنندگان نظم و آرامش قابل اغماض نخواهد بود.
معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج گفت: رعایت اخلاق با حفظ اقتدار راهبرد نیروی انتظامی است و برخورد منطقی مبتنی بر چارچوب‌ها طبق ضوابطی که قانون تبیین کرده است قابل تحسین بوده و در این رابطه هیچگونه رفتار توهین‌آمیزی با برقرار کنندگان نظم و آرامش قابل اغماض نخواهد بود.
‌به گزارش ایسنا‌، غفور قاسم پور یکشنبه نهم تیرماه در دیدار با سرهنگ فیروزخواه فرمانده انتظامی شهرستان کرج و رؤسا و معاونان کلانتری‌های این شهرستان، ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان حوزه امنیتی و برقرارکنندگان آرامش در جامعه، اهمیت جایگاه این قشر را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: شهرستان کرج به واسطه حضور اقوام مختلف و ۲۰۰ هزار اتباع و مهاجر خارجی در کلانشهری با وسعت باغات و تفرجگاه‌های متعدد، از اهمیت فوق العادهای در حوزه امنیتی برخوردار است.
وی با بیان اینکه برقراری امنیت پایدار مردم با تعامل و وحدت خوبی که در سطح استان برقرار است، مهمترین رسالت دستگاه‌های امنیتی بشمار می‌رود، سیاست‌های کلی را در این رابطه ترسیم و تصریح کرد: سیاست‌های شورای تأمین در سطح کشور و راهبردهای نماینده عالی دولت در استان را بر مدار دو اصل «پیش بینی» و «پیشگیری» سرلوحه کار قرار داده‌ایم.
رئیس شورای تأمین شهرستان کرج ادامه داد: کسب رضایتمندی مردم و برقراری آرامش اجتماعی در سطح شهرستان کرج با تعامل خوبی بین دستگاه‌های امنیتی، سپاه پاسداران و بسیج تداوم دارد و نیروی انتظامی نیز به حول و قوه الهی با مشارکت مردم از شیوه‌های پیشگیرانه به نحو احسن استفاده کرده است.
معاون استاندار البرز همچنین با تأکید بر حفظ مؤلفه «وحدت» در کشور تصریح کرد: در شرایط حساس فعلی با حمایت مردم در کنار مسئولان نظام در مسیر تقویت همگرایی و وحدت عمومی جامعه حرکت می‌کنیم.
وی در ادامه با قدردانی از نحوه برخورد صحیح نیروی انتظامی با مشاهده هرگونه تخلف افزود: رعایت اخلاق با حفظ اقتدار راهبرد نیروی انتظامی است و برخورد منطقی مبتنی بر چارچوب‌ها طبق ضوابطی که قانون تبیین کرده است قابل تحسین بوده و در این رابطه هیچگونه رفتار توهین‌آمیزی با برقرار کنندگان نظم و آرامش قابل اغماض نخواهد بود.
فرماندار ویژه شهرستان کرج گفت: خوشبختانه نیروی انتظامی نیز همواره در برابر بی مهری‌ها خویشتن‌دار بوده است و فرمانداری شهرستان کرج نیز به حکم وظیفه‌ای که در این رابطه دارد، همواره در کنار شما سبز قامتان و برقرار کنندگان نظم و آرامش در جامعه خواهد بود.
وی در ادامه با بیان اینکه تمامی فعالیت‌ها و توفیقات فرهنگی و اجتماعی مختلف در بستر امنیت شکل گرفته و بدون امنیت کاری انجام نخواهد شد، بر ضرورت ایستادگی مردم در برابر قدرت نمایی زورگویان و مقاومت در برابر سلطه گران خارجی بویژه در رأس آن آمریکای جنایتکار تأکید کرد و گفت: باید برای رسیدن به حق‌مان ایستادگی و مقاومت کنیم و جز «مقاومت» راه دیگری در مقابل یاوه گویان وجود ندارد.
معاون استاندار البرز در محور دیگری با اشاره به رویداد سیاسی پیش‌رو نیز گفت: در سال انتخابات نیز قرار داریم و این رویداد سیاسی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، در این راستا فرمانداری با همیاری شما عزیزان از تمامی ظرفیت‌های مردمی و اجتماعی در جهت حضور حداکثری استفاده خواهد کرد تا انتخاباتی پرشور و باشکوه با مشارکت مردم عزیز برگزار شود.
وی در پایان افزود: در سال جدید از طرح‌های اجتماعی و امنیتی نیز حمایت خواهیم کرد و مصمم به حل مشکلات یگان انتظامی شهرستان هستیم و از هیچ کوششی در این راستا دریغ نخواهیم کرد.
  •  
     
کد مطلب: 110303
برچسب ها: کرج
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *