۰
چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۴۰

نتیجه جلسه نمایندگان تهران با قالیباف

نماینده مردم تهران با اشاره به جلسه امروز مجمع نمایندگان تهران با حضور شهردار تهران گفت: در این جلسه مقرر شد رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران به همراه یکی از معاونان قالیباف بار ترافیکی محدوده ۱۷ شهریور را بررسی کرده و نتیجه آن را در جلسه بعدی مجمع گزارش دهند.
زهره طبیب زاده در خصوص جلسه امروز مجمع نمایندگان تهران با حضور شهردار تهران درباره موضوع طرح پیاده راه کردن میدان امام حسین تا میدان شهدا که تعدادی از نمایندگان معتقدند مشکلاتی را در رفت و آمد مردم در این منطقه ایجاد کرده است، گفت: آقای قالیباف در این جلسه توضیحات کاملی را در خصوص این طرح بیان کرد و وی اظهار داشت با هماهنگی مصوبات بالادستی شورای شهر این کار انجام شده است.

طبیب زاده با اشاره به اینکه در هفته گذشته برخی نمایندگان به اتفاق شهردار منطقه از این طرح بازدید کردند، ادامه داد: نمایندگان در جلسه اظهار داشتند ما با بازسازی و تشکیل یک نماد فرهنگی در این دو میدان قدیمی مشکلی نداریم اما این اقدام شما مشکلاتی را برای تردد در این منطقه ایجاد کرده است.

نماینده مردم تهران تصریح کرد: قالیباف در بیان توضیحات خود به این نکته اشاره کرد که اجرای این طرح با هماهنگی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بوده و برای حل مشکل تردد در این منطقه کوچه‌های بن بست باز شده‌اند.

طبیب زاده اظهار داشت: شهردار تهران به این موضوع اشاره کرد که ما این طرح را از اسفند سال گذشته اجرا کرده ایم و امروز که به مرحله اجرایی و اصلی رسیده‌ایم این طور انعکاس پیدا کرده است، ما با هماهنگی مغازه داران و شاغلان در این منطقه به نوعی رضایت آنها و حتی افرادی که منازل آنها در اطراف میادین است را جلب کرده ایم.

وی گفت: در این جلسه مقرر شد تا سردار رحیمی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران به همراه یکی از معاونان قالیباف بار ترافیکی محدوده ۱۷ شهریور را بررسی مجدد کنند و گزارش آن را در جلسه هفته آینده هم به شهردار تهران و هم به مجمع نمایندگان تهران بدهند.

نماینده مردم تهران گفت: قالیباف در این جلسه به نمایندگان گفت اگر شما با استدلال خود ثابت کنید که این طرح مشکلات جدی را برای مردم ایجاد کرده است ما نیز اصراری بر انجام این کار نخواهیم داشت و راههای دیگر را بررسی خواهیم کرد .

به گفته طبیب زاده، قرار شد بعد از ارائه گزارش به مجمع و شهردار جلسه دیگری برای تصمیم گیری در این خصوص برگزار شود.
کد مطلب: 11046
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *