۰
دوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۴

خطر کج شدن برج میلاد وجود دارد

عضو مجمع نمایندگان استان تهران از بی توجهی شهرداری نسبت به ایمن‌سازی گود رها شده کنار برج میلاد انتقاد کرد و گفت: خطر کج شدن برج میلاد وجود دارد.
عضو مجمع نمایندگان استان تهران از بی توجهی شهرداری نسبت به ایمن‌سازی گود رها شده کنار برج میلاد انتقاد کرد و گفت: خطر کج شدن برج میلاد وجود دارد.
سیده فاطمه ذوالقدر در گفت و گو با خانه ملت، با هشدار نسبت به بی توجهی شهرداری نسبت به ایمن سازی گود رها شده کنار برج میلاد، گفت: سال ها است کارشناسان، نمایندگان و مسئولان در مورد این گود هشدار می دهند اما متاسفانه تاکنون اقدام خاصی برای ایمن سازی آن انجام نشده است.
عضو مجمع نمایندگان استان تهران افزود: تاکنون تذکرات زیادی در مورد بلاتکلیفی این گود داده ایم اما متاسفانه شهرداری تاکنون جوابی به ما نداده است؛ شهرداری نباید از این تذکرات و هشدارها به راحتی عبور کند بلکه باید آنها را جدی بگیرد.
نه تنها برج میلاد بلکه 200 گود مرگبار در پایتخت بدون ایمن‌سازی رها شده‌اند
وی با انتقاد از اینکه نه تنها برج میلاد بلکه 200 گود مرگبار در پایتخت بدون ایمن‌سازی رها شده‌اند، گفت: می‌طلبد شهرداری سریع‌تر ایمن‌سازی این گودها به ویژه گود رها شده کنار برج میلاد را در دستور کار قرار دهد زیرا این گودها می توانند خطری جدی برای ساختمان های مجاور و منشاء آلودگی‌های زیست محیطی و آسیب های اجتماعی باشند و از سویی در زمان بحران خطرساز ‌شوند.
شهرداری سریع تر تیم کارشناسی را برای ایمن سازی گود کنار برج میلاد اعزام کند
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: می طلبد شهرداری سریع تر تیم کارشناسی را برای ایمن‌سازی گود کنار برج میلاد اعزام کند تا از خطر کج شدن برج میلاد جلوگیری شود البته نیاز است علت رها شدن این گود بررسی شود و اگر مشکلاتی در مسیر ساخت آن وجود دارد واگذار شود.
کد مطلب: 110812
برچسب ها: برج میلاد
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *