کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اجازه ولنگاری اخلاقی را به کسی نمیدهیم

19 تير 1398 ساعت 15:48

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مبلغین در دفاع از حجاب و ارزش‌های دینی مسئولیت سنگینی را برعهده دارند.


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مبلغین در دفاع از حجاب و ارزش‌های دینی مسئولیت سنگینی را برعهده دارند.
‌به گزارش ایسنا، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی عصر چهارشنبه در همایش بانوان مبلغه شهرستان پاکدشت طی سخنانی بیان کرد: مبارزه با حجاب از زمان رضاه شاه و به دستور غربی‌ها آغاز شد ولی موفق نشدند، علما کتک خوردند، شهید شدند، زنان عفیفه و مردان غیرتمند مبارزه کرده و از حجاب دفاع کردند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: امروز مسئله حجاب تبدیل به یک مسئله سیاسی شده که دشمن برای سلطه بر کشور به حجاب می تازد.
وی تصریح کرد: متأسفم از اینکه برخی دولتمردان و نمایندگان مجلس که قسم خوردند، مدافع اسلام و دین باشند، اما گاهی اوقات بالعکس آن عمل می‌کنند.
حجت الاسلام محمودی خاطر نشان کرد: مبلغین در دفاع از حجاب و ارزش‌های دینی مسئولیت سنگینی را برعهده دارند، باید از بلندگوی تبلیغ دین از اسلام، انقلاب و ولایت دفاع کرد.
امام جمعه موقت شهرستان ورامین یادآور شد: اجازه ولنگاری اخلاقی را به کسی نمی‌دهیم و فضا را برای هنجارشکنان ناامن می‌کنیم.
محمودی تصریح کرد: دشمنان اسلام درصدد هستند با ترویج بی بندو باری و برهنگی ملت عزیز را از اسلام و انقلاب دور نگه دارند.


کد مطلب: 110942

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/110942/اجازه-ولنگاری-اخلاقی-کسی-نمیدهیم

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir