۰
دوشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۴

خلاقانه ترین پل دانوب درصربستان!

گروه معماری آرکس که جز شرکت های برتر حوزه معماری از صربستان محسوب می شود یک طرح مفهومی برای اجرا روی رود دانوب در نووی ساد صربستان ارائه کرده که در نوع خود بسیار خلاقانه و چشمگیر است.
خلاقانه ترین پل دانوب درصربستان!
گروه معماری آرکس که جز شرکت های برتر حوزه معماری از صربستان محسوب می شود یک طرح مفهومی برای اجرا روی رود دانوب در نووی ساد صربستان ارائه کرده که در نوع خود بسیار خلاقانه و چشمگیر است. به گزارش عصر ایران، براساس طرح ارائه شده، روی بخشی از رودخانه پلی ساخته خواهد شد که در واقع مجموعه ای از هتل، رستوران، پیاده رو، دفاتر کار و ... را در خود جای می دهد.
همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید این پل روی دو بازو در طرفین رودخانه تکیه(به علاوه یک پایه ضربدری عمیق نزدیک به بازوی چپ) دارد که در واقع این دو بخش روی خشکی مراکز خدماتی مانند هتل، کافی شاپ، کلاب ورزش، رستوران و فروشگاه ها را شامل می شود. بخش بین دو بازو یا همان گذرگاه پل نیز در دو طبقه با عرض 6 متر و طول 200 متر شامل دفاتر تجاری(در طبقه بالا) و پیاده رو برای عبور از عرض رودخانه(طبقه پایین) که احتمالا انواع نمایندگی های پوشاک نیز در مسیر فعال خواهند شد، می شود. البته باتوجه به شرایط طرح همچنان امکان تغییرات و جانمایی های مختلف در آن وجود دارد و این اطلاعات قابل تغییر است.
این سازه فلزی نمای فوق العاده ای از طبیعت منطقه و رودخانه اینجاد می کند که به عنوان یک مرکز تجاری/گردشگری می تواند موفقیت زیادی را بدست آورد. مساحت کل پروژه برابر با 6 هزار متر مربع درنظر گرفته شده است.
کد مطلب: 111227
برچسب ها: دانوب
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *