۰
سه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۲

۳۰غرفه بازار گل تهران در آتش سوخت

در حادثه آتش‌سوزی بازار گل امام رضا (ع) تهران حدود ۳۰ غرفه دچار آتش سوزی شد که با تلاش آتش نشانان این حادثه با یک مصدوم مهار شد.
در حادثه آتش سوزی بازار گل امام رضا (ع) تهران حدود ۳۰ غرفه دچار آتش سوزی شد که با تلاش آتش نشانان این حادثه با یک مصدوم مهار شد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ساعت این حادثه آتش سوزی را ساعت ۱۹ و ۲ دقیقه امروز به خبرنگار ایرنا اعلام کرد و گفت: با اعلام این حادثه ماموران ۳ ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر آب به محل حادثه اعزام شدند.
سید جلال ملکی می افزاید: با حضور آتش نشانان مشاهده شد که محدوده داخلی بازار گل حدود ۳۰ غرفه بصورت پشت در پشت و در دو ردیف دچار آتش سوزی شده بود.
وی ادامه داد: این بازار گل از غرفه های متعدد کوچک ۸ متری و با مصالح نا ایمن همچون چوب و پارچه‌های برزنتی ایجاد شده که به هنگام آتش سوزی خیلی سریع حریق به نقاط این بازار منتقل می شود.
ملکی با بیان اینکه در گذشته نیز این بازار دچار آتش سوزی شده بود خاطرنشان کرد: به هنگام این حادثه باد نسبتاً شدیدی نیز به وزیدن گرفته بود که آتش نشانان وارد عملیات شدند و دقایقی قبل موفق شدند آتش را مهار و از سرایت به سایر نقاط این بازار گل جلوگیری کنند.
به گفته وی در این حادثه یکی از کارگران این بازار از ناحیه پا دچار آسیب دیدگی شد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش نشانان در محل مشغول لکه گیری و تخلیه دود هستند کفت: علت اصلی این آتش سوزی در دست بررسی کارشناسان قرار دارد.
بازار گل امام رضا (ع) تهران در جاده خاوران قرار گرفته در جنوب شرقی تهران واقع شده است.
کد مطلب: 111310
برچسب ها: آتش‌سوزی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *