۰
چهارشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۰

انتخابات شورایاری‌ها را برگزار می‌کنیم

شهردار تهران گفت:‌ تا زمانی که مراجع قانونی توقف برگزاری انتخابات شورایاری‌ها را به ما اعلام نکرده‌اند این انتخابات (طبق روال)‌ برگزار می‌شود.
شهردار تهران گفت:‌ تا زمانی که مراجع قانونی توقف برگزاری انتخابات شورایاری‌ها را به ما اعلام نکرده‌اند این انتخابات (طبق روال)‌ برگزار می‌شود.
به گزارش ایرنا «پیروز حناچی» روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به اینکه اعلام شده انتخابات شورایاری‌ها غیرقانونی است، تاکید کرد: مراجع قانونی این موضوع را بررسی می کنند.
به گفته وی مرجع قانونی بررسی این موضوع در دولت معاونت حقوقی ریاست‌جهموری و در قوه مقننه رییس مجلس شورای اسلامی است و تا زمانی که به ما اعلام نشود که جلو آن را بگیریم، انتخابات را برگزار می کنیم.
وی درباره نظارت بر تایید صلاحیت نامزدهای این انتخابات نیز اعلام کرد: مراجع ذی‌صلاح موضوع را بررسی و اعلام می‌کنند.
شهردار تهران درباره تعداد تایید صلاحیت‌شدگان این دوره از انتخابات شورایاری‌ها نیز اظهارداشت: امروز روز آخر بررسی های مربوط به تاییدصلاحیت‌هاست و هنوز آمار دقیقی از تعداد تایید صلاحیت‌شدگان در دست نیست.
به گزارش ایرنا حناچی دیروز نیز در این باره گفته بود: انتخابات شورایاری ها مصوبه دولت است و آن را طبق برنامه برگزار می‌کنیم.
به گزارش ایرنا زمان برگزاری انتخابات شورایاری‌های پایتخت برای دوره پنجم در حالی روز جمعه چهارم مرداد ماه اعلام که رییس سازمان بازرسی کل کشور طی نامه‌ای به سران قوا و وزیر کشور این انتخابات را غیرقانونی خوانده و خواهان جلوگیری از برگزاری آن شده است.
کد مطلب: 111369
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *