کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کواکبیان در مراسم یادواره شهدای محله ایران منطقه ۱۲:

دکتر ظریف و سردار قاسم سلیمانی هر دو توامان تداوم بخش راه شهدا هستند

مسئولان بی‌اعتنا به خانواده معظم شهیدان نباید در هیچ رده‌ای تصدی امور نظام برآمده از خون شهدا را بر عهده گیرند

26 تير 1398 ساعت 19:19

مراسم یادواره شهدای محله ایران همزمان با میلاد امام هشتم(ع) در تالار مجتمع فرهنگی رفاه منطقه 12 با حضور خانواده 100 شهید محله ایران، شهردار و ائمه جماعات و جمعی از مدیران شهری شهرداری تهران و منطقه 12 برگزار شد.


مراسم یادواره شهدای محله ایران همزمان با میلاد امام هشتم(ع) در تالار مجتمع فرهنگی رفاه منطقه 12 با حضور خانواده 100 شهید محله ایران، شهردار و ائمه جماعات و جمعی از مدیران شهری شهرداری تهران و منطقه 12 برگزار شد.
به گزارش خبرنگار «مردم‌سالاری آنلاین» در این مراسم که با اجرای سرود و مدیحه سرایی صابرخراسانی به مناسبت پایان دهه کرامت و ولادت حضرت امام رضا(ع) همراه بود با حضور مدیر کل دفتر شهردار تهران و معاون توسعه منابع انسانی شهردار تهران و جلالی مدیر کل ایثارگران شهرداری تهران و نصیری مدیر کل بنیاد شهید تهران و جمعی از شورایاران از مقام شامخ پدران و مادران 100 شهید محله ایران (قلب تهران) تجلیل شد.
در پایان این مراسم دکتر مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران به تفصیل از عظمت شهیدان به عنوان روشنایی بخش مسیر اقتدار ملت ایران سخن گفت و با بیان روایتی از امام هشتم (ع) به نقل از حضرت رسول اکرم (ص) تاکید کرد اولین کسی که وارد بهشت می‌شود شهید است. وی افزود: قطعا کسانی که به خانواده معظم شهیدان بی‌اعتنایی کنند نباید  در هیچ رده‌ای تصدی امور نظام برآمده از خون شهدا را برعهده گیرند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هیچ‌کس حق ندارد از شهدا استفاده ابزاری کند ادامه داد بدون شک در این تنگنای معیشتی و اوضاع نامطلوب اقتصادی هر موضوعی که موجب دل آزردگی خانواده ایثارگران و شهیدان گردد نه تنها مذموم است بلکه دست اندرکاران اینگونه امور باید توبیخ شوند. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به حجم فشارهای اقتصادی و تحریم‌های یک جانبه آمریکا گفت: ما نه ماجرا جو هستیم و نه به دنبال جنگ‌طلبی می‌باشیم.
اما همانگونه که در ماجرای سقوط پهپاد نشان دادیم پای هر متجاوزی را در منطقه خلیج فارس قطع خواهیم کرد و در کنار دفاع موشکی حتما راه‌های دیپلماتیک را مسدود نخواهیم کرد لذا همانگونه که بارها گفته‌ام دکتر ظریف و سردار قاسم سلیمانی هر دو توامان تداوم بخش راه شهدا هستند و نباید با سرزنش سربازان عرصه دیپلماسی بخواهیم خودمان را انقلابی و دلسوز نظام قلمداد کنیم. رئیس فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی مجلس با اشاره به توقیف کشتی ایران در جبل‌الطارق گفت: هرچند براساس آخرین اخبار انگلستان درصدد آزادسازی این کشتی است اما اگر بخواهد به این موضوع ادامه دهد حتما بداند ملت ایران اجازه نخواهند داد که زورگویان بدون پاسخ بتوانند در این منطقه جولان دهند.
کواکبیان در پایان با تقدیر از مدیر کل ایثارگران شهرداری تهران و شهردار منطقه 12 گفت: امیدوارم طرح بسیار مفید «تهران شهید باران می‌شود» در 352 محله تهران اجرا شود.




کد مطلب: 111373

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/111373/دکتر-ظریف-سردار-قاسم-سلیمانی-دو-توامان-تداوم-بخش-راه-شهدا-هستند

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir