کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سپاه تصاویر رصد ناو آمریکایی را منتشر کرد

28 تير 1398 ساعت 20:38

روابط عمومی کل سپاه با انتشار تصاویر رصد ناو آمریکایی ، سند واهی بودن ادعای رئیس جمهور آمریکا در سرنگون کردن پهپاد ایرانی در تنگه هرمز را ارائه کرد.


روابط عمومی کل سپاه با انتشار تصاویر رصد ناو آمریکایی ، سند واهی بودن ادعای رئیس جمهور آمریکا در سرنگون کردن پهپاد ایرانی در تنگه هرمز را ارائه کرد.
به گزارش ایسنا، در پی وعده داده شده برای ارائه تصاویر پهپادهای نیروی هوافضای سپاه از ناو آمریکایی "یو اس اس باکسر" که مدعی سرنگون کردن پهپاد ایران در روز پنج شنبه و در تنگه هرمز شده بود، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اولین تصاویر مرتبط با این ماجرا را برای اثبات این دروغ آمریکایی  رسانه ای کرد.
بنا به این گزارش، با  اشراف اطلاعاتی نیروهای مسلح، نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی روز گذشته (پنجشنبه ۲۷/ ۴/ ۹۸)  حین اجرای مأموریت های جاری، ورود ناوچه آمریکایی"یو اس اس باکسر" و ۵ فروند شناور همراه  را به طور کامل و از لحظه ورود به تنگه هرمز ، به مدت سه ساعت تحت رصد کامل و نظارت دقیق داشته است و در  این مدت پایگاههای پهپادی خودی ، هیچ گونه اقدام غیرمتعارف و تهدید کننده ای  از سوی نیروهای تروریستی آمریکا در ناو مذکور را ثبت و مشاهده نکرده اند.
بر این اساس طرح ادعای سرنگونی پهپاد ایرانی در تنگه هرمز بدون ارائه هیچ سندی بیش از پیش دروغ و  بی پایه و اساس بودن اظهارات مقامات آمریکایی در این خصوص  را آشکار و اثبات کرد.

دانلود


کد مطلب: 111445

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/111445/سپاه-تصاویر-رصد-ناو-آمریکایی-منتشر

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir